Management Assistant

Tempo-Team

  • Temse, Oost-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 16 dagen geleden
Als de spil van ons kantoor zorg je voor een vlekkeloze dagelijkse gang van zaken. Je draagt de verantwoordelijkheid voor diverse taken, waaronder:- Administratieve en financiële opvolging van facturatie en kosten voor onze interne Sales afdeling. ...- Onderhouden van nauwe relaties met leveranciers, klanten en externe stakeholders.
- Efficiënte afhandeling van inkomende en uitgaande communicatie.
- Fungeren als het eerste aanspreekpunt voor onze gewaardeerde klanten.
- Beheren van de agenda en afspraken van onze CEO, zodat alles op rolletjes loopt.
- Coördineren van vergaderingen en evenementen, waarbij je elk detail verzorgt.
- Zorgen voor voldoende kantoorbenodigdheden en het beheren van de voorraad.
- Behandeling van boetes met betrekking tot ons wagenpark.
- Opvolgen van abonnementen voor onze iPads en mobiele telefoons.
Toon meerWord onze Allround Administratieve Held en Rechterhand van de CEO!Als de spil van ons kantoor zorg je voor een vlekkeloze dagelijkse gang van zaken. Je draagt de verantwoordelijkheid voor diverse taken, waaronder:- Administratieve en financiële opvolging van facturatie en kosten voor onze interne Sales afdeling.
- Onderhouden van nauwe relaties met leveranciers, klanten en externe stakeholders.
- Efficiënte afhandeling van inkomende en uitgaande communicatie.
- Fungeren als het eerste aanspreekpunt voor onze gewaardeerde klanten.
- Beheren van de agenda en afspraken van onze CEO, zodat alles op rolletjes loopt.
- Coördineren van vergaderingen en evenementen, waarbij je elk detail verzorgt.
- Zorgen voor voldoende kantoorbenodigdheden en het beheren van de voorraad.
- Behandeling van boetes met betrekking tot ons wagenpark.
- Opvolgen van abonnementen voor onze iPads en mobiele telefoons.ervaringjouw aanbodWe zoeken een stressbestendige, dynamische en leergierige persoon die sterk is in organisatie en polyvalentie hoog in het vaandel draagt. Aangezien we actief zijn in heel België, is kennis van Nederlands en Frans belangrijk.opleiding
  • Professionele bachelor
Ons aanbodBij ons kom je terecht in een bruisende omgeving, waar we naast hard werken ook ontspanning hoog in het vaandel hebben staan. Geniet van onze fantastische ontspanningsruimte, waar je je collega's kunt uitdagen voor een potje darts, tafeltennis of tafelvoetbal. En vergeet niet onze 'Thirsty Thursday', waar we regelmatig samenkomen voor een gezellig drankje na het werk.
In het salarispakket zitten maaltijdcheques van € 8 en een gsm vergoeding.werken bij panamaPANAMAWerklocatieKapelanielaan, 8 9140 Temse, Oost-VlaanderenIn ons hoofdkantoor, gevestigd in Temse, hebben we een divers en talentvol team dat klaarstaat om merken succesvol naar consumenten te leiden. We bieden uitmuntende HR-diensten, logistieke ondersteuning en een creatieve grafische afdeling. Ons team excelleert in event planning en brand activation, met een onmisbare boekhoudafdeling en algemene ondersteuning."In ons hoofdkantoor, gevestigd in Temse, hebben we een divers en talentvol team dat klaarstaat om merken succesvol naar consumenten te leiden. We bieden uitmuntende HR-diensten, logistieke ondersteuning en een creatieve grafische afdeling. Ons team excelleert in event planning en brand activation, met een onmisbare boekhoudafdeling en algemene ondersteuning."Het sollicitatieprocesBenieuwd hoe het sollicitatieproces verloopt? Ontdek hier hoe wij je helpen om de job binnen te halen.1 van 5Je solliciteertYess! Je hebt een job gevonden die bij je past! Solliciteer snel met je My Jobspace-account en motiveer waarom jij de perfecte kandidaat bent.2 van 5We nemen contact met je op!We bevestigen jouw sollicitatie per mail. Zo weet jij dat wij aan de slag gaan met jouw sollicitatie. We bekijken snel of je sollicitatie voldoet aan de eisen van de vacature.3 van 5Je komt in aanmerking voor de job!Als je sollicitatie in aanmerking komt, nemen we snel contact met je op. We overlopen samen je cv en bespreken de volgende stappen. (Een gesprek, testings, een rondleiding...)4 van 5We bespreken je kandidatuur met de klantWe bespreken jouw sollicitatie en cv met onze klant en geven aan waarom wij jou de perfecte kandidaat vinden. Zodra de klant zijn goedkeuring geeft, brengen we jou snel het goede nieuws.5 van 5Proficiat! Je hebt de job.Zijn de klant en jij zelf enthousiast? Yes! Dan is het tijd om je contract te tekenen. Gefeliciteerd! We bereiden je hierna goed voor op je eerste werkdag.Neem contact met ons opVragen? Neem contact met ons op.CCClaes, CélineJobs per mailSnel en makkelijk gepaste jobs ontvangen in jouw mailbox? Wanneer jij wil? Dat kan met de Tempo-Team Job Agent!E-mailadres*FrequentieVerzendenIk ga akkoord met het gebruik van mijn gegevens voor het versturen van Job Agent-mails..Je Job Agent werd succesvol aangemaakt.Jouw motivatieSolliciteerContracttypeContracttypeJobs per sectorJobs per sectorContacteer onsContacteer onsMy JobspaceMy JobspaceTempo-TeamOp zoek naar tijdelijk werk als interim of een vast contract? Of zoek je de beste studentenjobs of een flexijob? Of je nu net van de schoolbanken komt of al heel veel ervaring hebt, wij doen er alles aan om zo snel mogelijk de uitdaging te vinden die bij je past.Tempo-Team nv (BTW BE0428.327.551), Tempo-Team at Home nv (BTW BE0467.127.056), Tempo-Team Construct nv (BTW BE0632.585.993) en Tempo-Team Professionals nv (BTW BE0434.480.717), allen gevestigd in Access Building, Keizer Karellaan, 586 bus 8 te 1082 Brussel

Tempo-Team