Payroll Consultant | Knokke

Randstad

  • Knokke-Heist, West-Vlaanderen
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 13 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Dagelijks ondersteunt het sociaal secretariaat werkgevers in hun loonverwerking en personeelsadministratie. Als payroll consultant ben je het eerste aanspreekpunt voor elke vraag van de werkgever over loonbeheer en sociale wetgeving. Samen met je collega's fungeer je als een compagnon de route voor zijn personeelszaken:
...- Je bent verantwoordelijk voor de maandelijkse loonberekening en bijhorende operationele taken, zoals de aangifte van nieuwe werknemers.
- Je gaat discreet om met sociaal-juridische vraagstukken en verleent de klant advies per e-mail of telefonisch.
- Een tiental keer per jaar ga je op klantenbezoek om zo een echte vertrouwensrelatie op te bouwen.
- Je onderhoudt contacten met externe instanties, zoals de RSZ, mutualiteiten en vakbonden.Vanaf je eerste werkdag kan je rekenen op de nodige begeleiding om te groeien in je functie als payroll advisor. Je collega's ondersteunen jou graag vanuit hun expertise. Dankzij ons buddy traject, waarin je nauw samenwerkt met een duopartner, en ons modulair opleidingsprogramma word je snel een krak in het vak.
toon meerDagelijks ondersteunt het sociaal secretariaat werkgevers in hun loonverwerking en personeelsadministratie. Als payroll consultant ben je het eerste aanspreekpunt voor elke vraag van de werkgever over loonbeheer en sociale wetgeving. Samen met je collega's fungeer je als een compagnon de route voor zijn personeelszaken:- Je bent verantwoordelijk voor de maandelijkse loonberekening en bijhorende operationele taken, zoals de aangifte van nieuwe werknemers.
- Je gaat discreet om met sociaal-juridische vraagstukken en verleent de klant advies per e-mail of telefonisch.
- Een tiental keer per jaar ga je op klantenbezoek om zo een echte vertrouwensrelatie op te bouwen.
- Je onderhoudt contacten met externe instanties, zoals de RSZ, mutualiteiten en vakbonden.Vanaf je eerste werkdag kan je rekenen op de nodige begeleiding om te groeien in je functie als payroll advisor. Je collega's ondersteunen jou graag vanuit hun expertise. Dankzij ons buddy traject, waarin je nauw samenwerkt met een duopartner, en ons modulair opleidingsprogramma word je snel een krak in het vak.ervaring1-3 jaartaken
  • Rapporten en verslagen opmaken
  • Klantencontact
  • Sociale wetgeving
jouw aanbod- Je bent in het bezit van een bachelor- of masterdiploma (rechtspraktijk, personeelswerk. handelswetenschappen, economie, psychologie¿) en hebt een eerste relevante werkervaring achter de rug.
- Je toont een sterke interesse in sociale wetgeving.
- Je bent goed met cijfers en een berekening die 'klopt' maakt jouw dag goed.
- Een telefoontje schrikt je niet af en je kan klantenadvies op een heldere en duidelijke manier formuleren.
- Graag én goed luisteren om vragen van klanten diepgaand te analyseren, is één van jouw sterktes.opleiding
  • Professionele bachelor
  • Master
ons aanbod- Je geniet van heel wat extralegale voordelen zoals maaltijdcheques van 8 euro per werkdag, ecocheques, een netto onkostenvergoeding, een jaarlijkse loonbonus.
- Je stelt zelf je eigen loonpakket samen via een uitgebreid cafetariaplan.
- Je persoonlijke bescherming staat centraal. We voorzien een hospitalisatieverzekering, pensioenfonds én verzekering gewaarborgd inkomen.
- 32 vakantiedagen: naast 20 wettelijke verlofdagen, krijg je nog 5 extralegale verlofdagen en 6 dagen betaalde inhaalrust. De regionale feestdag kan je vrij opnemen.
- Om je te laten groeien en jezelf verder te kunnen ontwikkelen, voorzien we verschillende e-learnings en georganiseerde opleidingen.
- Een goede werk-privébalans is belangrijk. Je werkt volgens een glijdend en dynamisch uurrooster in een 38 urenweek.
- Het kantoor in Knokke is jouw standplaats, maar je krijgt ook de mogelijkheid om enkele dagen per week van thuis uit te werken of in een ander regionaal kantoor.bedrijfsprofielOnze partner is een bedrijf die gespecialiseerd is in het ondersteunen van ondernemende mensen. Ze bieden zelfstandigen administratieve ondersteuning, gericht advies en goede gebegeleiding.Onze partner is een bedrijf die gespecialiseerd is in het ondersteunen van ondernemende mensen. Ze bieden zelfstandigen administratieve ondersteuning, gericht advies en goede gebegeleiding.sollicitatieprocedure.Benieuwd hoe het sollicitatieproces loopt? Ontdek hier hoe wij je helpen om de job binnen te halen.1 van 5solliciteren is heel eenvoudig.Klik op de 'solliciteer nu'-knop, maak je profiel aan en motiveer waarom jij de beste kandidaat bent voor deze job. Tip: hou je profiel up-to-date, zodat je altijd snel kan solliciteren.2 van 5je ontvangt een bevestigingsmail.Zo weet je dat wij met je sollicitatie aan de slag gaan. Heel concreet bekijken we of jouw profiel beantwoordt aan de eisen van de job.3 van 5je komt in aanmerking!Dan nemen we contact op. We overlopen samen je cv en de verdere stappen van je sollicitatie (gesprek, testing, referenties, rondleiding, ...).4 van 5we bespreken je cv met onze klant.We maken hem duidelijk waarom jij de geknipte kandidaat bent. Zodra hij zijn feedback geeft - dat kan soms enkele dagen duren - brengen we je op de hoogte.5 van 5is het bedrijf enthousiast?…en ben jij dat ook nog altijd? Dan kan je het contract tekenen en is het tijd voor een feestje!contacteer ons.voor al je vragen neem contact op met.JTjepke timmerman en maaike casiervacatures in je mailbox.Makkelijk gepaste jobs ontvangen in jouw mailbox? Wanneer jij wilt? Dat kan met de Randstad jobagent!e-mailadres*frequentieIk ga akkoord met het gebruik van mijn gegevens voor het versturen van jobagents. verzendenJob alert succesvol aangemaakt.je motivatiesolliciteercontracttypecontracttypejobs per sectorjobs per sectorcontacteer onscontacteer onsmy Randstadmy Randstadvoor werkgeversvoor werkgeversRandstad Belgium nv (BE0402.725.291), Randstad Construct nv (BE0438.801.472), allen gevestigd in Access Building, Keizer Karellaan, 586 bus 8 te 1082 Brussel

Randstad