Agenda en travel management van de advocaten Het opstellen, beheren en opvolgen van juridische documenten en dossiers Voorbereiden van vergaderingen en het nemen van notities tij…
Introduction Ben jij een zelfstandige en goed georganiseerde teamspeler? Heb je een passie voor administratief werk en bloei je op in een kleine, maar levendige omgeving? Dan is …
Jouw verantwoordelijkheden als Marketing Officer zullen de volgende zijn: Opstellen van maandelijkse interne en externe nieuwsbrieven Organiseren, beheren en evalueren van webina…
- Administratieve en juridische ondersteuning van onze advocaten: opzoekwerk voor dossiers, seminaries en publicaties; voorbereiden en neerleggen van verzoekschriften, conclusies …
Als bedrijfsjurist ben je verantwoordelijk voor de begeleiding, het advies en de ondersteuning van bedrijfs-, juridische en verzekeringsaangelegenheden aan de Raad van Bestuur, het…
Als Management Assistant zal je instaan voor de administratieve ondersteuning van verschillende afdelingen binnen ons advocatenkantoor. Je zal nauw samenwerken met het team en ande…
Als Personal Assistant zal je instaan voor de administratieve ondersteuning van verschillende afdelingen binnen ons advocatenkantoor. Je zal nauw samenwerken met het team en andere…
Als Management Assistant ben je verantwoordelijk voor de administratieve en organisatorische ondersteuning van onze advocaten. Je taken omvatten onder meer: Een nauwgezet agendabe…
Je verwelkomt bezoekers en cliënten aan de receptie. Je beheert inkomende en uitgaande communicatie, zoals telefoongesprekken, e-mails en post. Je onderhoudt en organiseert het k…
Assisteren bij facturatie: Het voorbereiden en verzenden van facturen aan klanten, waarbij nauwkeurigheid en tijdige levering van essentieel belang zijn. Data-invoer: Het invoeren…
Als onthaalmedewerkers bij ons kantoor ben je verantwoordelijk voor: Je ontvangt onze klanten met een glimlach en maakt ze wegwijs. Je bent verantwoordelijk voor de algemene tele…
Jouw takenpakket ziet eruit als volgt: Agenda management van de advocaten Het opstellen, beheren en opvolgen van juridische documenten en dossiers Voorbereiden van vergaderingen…
Jouw takenpakket ziet eruit als volgt: Agenda en travel management van de advocaten Het opstellen, beheren en opvolgen van juridische documenten en dossiers Voorbereiden van ver…