Allround ondersteunende administratieve, logistieke en facilitaire taken zoals eerstelijns klantencontact, telefonie, e-mail- en postverwerking, (lunch)vergaderingen en afspraken o…
Je fungeert als rechterhand van de directie Je bent verantwoordelijk voor het agenda beheer en travel management Je werkt nauw samen met de HR verantwoordelijke Je zal rapporter…
Je staat in voor het agendabeheer (planning en organisatie van vergaderingen en faciliteiten + follow-up + administratie). Je Assisteert de partners en directeuren bij het beheren…
Als Assistant Accountant zal je verantwoordelijk zijn voor het volgende takenpakket: Het inboeken van de bankuittreksels Het controleren en inboeken van de inkomende facturen …
Assistant Private Banking Brussels - Je taken: Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van klantendossiers van A tot Z (voorbereiden van documenten, compliance, verificatie van…
Je bent het eerste aanspreekpunt voor collega's en leidinggevenden omtrent HR-gerelateerde zaken. Je regelt mee de onboarding en offboarding van personeel. Je werkt een opleiding…
Agendabeheer en het plannen van afspraken, vergaderingen en evenementen. Het verzorgen van correspondentie en communicatie, zowel intern als extern. Het organiseren van reizen en…
Als Sales & Field Assistant ben je een cruciale schakel in ons verkoopteam. Je voert administratieve taken uit en werkt nauw samen met het buitendienst. Verantwoordelijkheden: …
En tant qu'Assistant Administratif Qualité, votre rôle consistera principalement à assurer le traitement efficace de la documentation et à contribuer au maintien des standards de q…
- Assisteren van senior executives bij dagelijkse taken. - Voorbereiden en bewerken van documenten en presentaties. - Coördineren van vergaderingen, evenementen en reizen. - Fun…
Je staat in voor het agendabeheer (planning en organisatie van vergaderingen en faciliteiten + follow-up + administratie). Je Assisteert de partners en directeuren bij het beheren…
Als Management Assistant zal je instaan voor de administratieve ondersteuning van verschillende afdelingen binnen ons advocatenkantoor. Je zal nauw samenwerken met het team en ande…
Als Personal Assistant zal je instaan voor de administratieve ondersteuning van verschillende afdelingen binnen ons advocatenkantoor. Je zal nauw samenwerken met het team en andere…
Als Management Assistant ben je verantwoordelijk voor de administratieve en organisatorische ondersteuning van onze advocaten. Je taken omvatten onder meer: Een nauwgezet agendabe…
Agenda- en afsprakenbeheer voor het team waarin je terechtkomt Opstellen en verwerken van correspondentie en documenten Organiseren van vergaderingen, conferenties en zakelijke e…
Als HR assistant ben je verantwoordelijk voor : Het coördineren van vergaderingen en beheren van boekingen voor vergaderruimtes. Verstrekken van HR-ondersteuning aan medewerkers.…
Als Sales Assistant verzorg je diverse administratieve en coördinerende taken voor het team van Key Accountmanagers. Je staat in voor de administratieve opvolging en correcte re…
Ondersteun de CEO als Executive & Legal Assistant, inclusief agendabeheer, vergaderingsvoorbereiding en informatieverzameling. Bied administratieve en organisatorische ondersteuni…
Je beheert het centraal artikelbestand en zorgt er voor dat de artikelen en promo's correct in het systeem ingevoerd (Data verwerking) zijn, zodat de facturatie naar klanten correc…