Dit is jouw takenpakket als Customer Service Medewerker: Je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten en staat hen telefonisch te woord. Je beheerd de algemene mailbox en stuu…
Als centraal aanspreekpunt binnen het bedrijf en voor de klanten ben je voor volgende zaken verantwoordelijk: Je zorgt voor een correcte input en opvolging van klantengegevens. Di…
Orderverwerking van order-to-cash. Verwerking en follow-up van bestellingen rekening houdend met voorraad en levering Je hebt een zekere commerciële flair waardoor je klanten in c…
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten. Je biedt ondersteuning aan het sales team. Je geeft bestellingen in en je volgt de leveringen op. Je volgt openstaande betalingen …
Klantgerichte Communicatie: Beheer van inkomende en uitgaande communicatie met klanten via telefoon en e-mail. Verstrekken van accurate informatie over producten, diensten en bes…
Als Customer Service Medewerker zal je verantwoordelijk zijn voor het volgende takenpakket: Het opvolgen van inkomende klantengesprekken Het verzorgen van een correcte offerte …
Je bent verantwoordelijk voor de toegewezen klantenportefeuille. Signaleren van structurele problemen en indien nodig escaleren naar het management of voorstellen van oplossingen.…
Contact met klanten via telefoon en email. Spil voor aftersales. Bestellingen van wisselstukken. Planningen van interne techniekers in overeenstemming met beschikbaarheden van d…
Jouw taken en verantwoordelijkheden: Je bent verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van de verkoop gerealiseerd door verschillende accountmanagers. Je werkt oplossi…
Administratieve verwerking en opvolging van logistieke diensten voor toegewezen klanten. Eerste aanspreekpunt zijn voor klanten en als tussenpersoon fungeren tussen de klant en in…
Jij bent de wereldwijde frontlinie voor onze gewaardeerde klanten, waarbij je hen begeleidt, ondersteunt en hun vragen met zorg behandelt, zodat zij de allerbeste service ervaren. …
Volledige administratieve opvolging van klanten-orders. Communicatieve schakel tussen klanten en interne partijen. Onderhouden van internationale klantenrelaties in jouw regio. …
Als Backoffice Medewerker ben je de eerste lijn van contact voor onze klanten, en handel je hun vragen af via e-mail en telefoon. Je monitort orders zorgvuldig en stelt nauwkeurig…
Onze service dienst vormt het kloppend hart van onze onderneming als het gaat om interne en externe communicatie. Dagelijks vindt er communicatie plaats met tientallen klanten en c…
Als Ervaren Customer Service Medewerker speel je een cruciale rol in het onderhouden van duurzame relaties met onze klanten in de medische sector. Je werkt nauw samen in een klein …
Dti is het takenpakket van een Customer Care Medewerker: Efficiënt afhandelen van inkomende telefoongesprekken, e-mails en chats van klanten met vragen of problemen betreffende on…
Als customer smile officer bevind je jezelf in het kloppend hart van onze onderneming als het gaat om interne en externe communicatie. Dagelijks vindt er communicatie plaats met ti…
Als Backoffice medewerker ben jij verantwoordelijk voor de opvolging van onze nationale en internationale kaltenportefeuille. Dit houdt specifiek in: Je staat in voor de orderinp…
Dit is het takenpakket van een Project Inside Sales Medewerker: Je staat in contact met de klant, zowel telefonisch als via mail. Je leest de bouwplannen en de lastenboeken om de…
Als Backoffice Medewerker ben je de eerste lijn van contact voor onze klanten, en handel je hun vragen af via e-mail en telefoon. Je monitort orders zorgvuldig en stelt nauwkeurig…