Als boekhouder heb jij de volgende verantwoordelijkheden: Verwerken en inboeken van de bankafschriften & kredietkaarten; Klaarzetten van de betalingen na de nodige controles; Be…
Als Payroll Officer zorg je voor een kwalitatieve personeels- en loonadministratie van de medewerkers. Je zal instaan voor de maandelijkse payrollverwerking in samenwerking met he…
Als Payroll Officer (halftijds) ben je verantwoordelijk voor het beheer van hard HR-taken met de focus op whitecollar profielen. Deze functie biedt flexibiliteit, waarbij je jouw h…
Als HR Officer ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken binnen het personeelsbeheer. Hier zijn de belangrijkste verantwoordelijkheden die bij jouw functie horen: H…
Als HR Business Partner heb je bij onze klanten een dubbele rol in het uitvoeren van jouw taken. Enerzijds sta je in voor: Lokale HR-ondersteuning en dan ziet jou takenpakket e…
In deze rol zul je medeverantwoordelijk zijn voor de loonadministratie, de klantenboekhouding en de leveranciersboekhouding: Volledige opvolging van budgetten en onkostennota's,…
Het verwerken van administratieve en salarisgegevens in het Level5-systeem (Partena). Het berekenen en uitbetalen van salarissen en andere vergoedingselementen. Het opstellen en …
Als Operation Officer heb je een gevarieerd takenpakket. Enkele voorbeelden: Het permanent controleren en corrigeren van het naleven van de veiligheid- en kwaliteitsinstructies op…