
Hulpboekhouder
- Roeselare, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Verkoopadministratie
- Je verwerkt verkoopdossiers van A tot Z, inclusief facturatie, aanvraag en opvolging van documenten.
- Je boekt aan- en verkoopfacturen in.
- Je controleert dossiers op correctheid en volledigheid en volgt deze proactief op bij de leverancier.
- Je registreert bijkomende documenten en stemt nauwkeurig af met het salesdepartement.
- Ondersteuning van de zaakvoerder (2 dagen per week):
- Je controleert en boekt de binnenkomende facturen en ondersteunt de algemene administratie.
- Je houdt toezicht op interne bestellingen (zoals tankkaarten, olie, koffiebonen, etc.).
- Je bent het spilfiguur voor een vlekkeloze administratieve/boekhoudkundige afhandeling en behoudt een goed overzicht.
- Je hebt een eerste relevante werkervaring en een Bachelor op zak of gelijkwaardig.
- Je bent administratief sterk en hebt oog voor detail.
- Je hebt een boekhoudkundige achtergrond door opleiding of ervaring.
- Je bent stressbestendig, communicatief en kan goed omgaan met verkopers in een dynamische omgeving.
- Zelfstandigheid en verantwoordelijkheidszin zijn kenmerken die jou typeren.
- Je bent flexibel en werkt graag georganiseerd binnen een team dat "work hard, play hard" hoog in het vaandel draagt.
- Een bruto competitief maandsalaris, afhankelijk van ervaring, in combinatie met maaltijdcheques, bedrijfswagen en groepsverzekering.
- Fulltime functie (39 uur/week) met een flexibel uurrooster: maandag - donderdag 8u-17u30, vrijdag tot 16u30.
- Jaarlijks 26 verlofdagen, vrij op te nemen.