Healthcare Claims - Technical Expert

AXA

  • Brussel
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
De missie van onze onderneming is om een solide en betrouwbare partner op het vlak van gezondheidszorg te zijn voor onze klanten. Wij zetten al ons professionalisme in om onze klanten een optimale "ervaring" te bieden.Onze beschikbaarheid en luisterbereidheid illustreren de begeleiding op maat, waarvoor wij ijveren.De bescherming en het welzijn van onze klanten zijn ons leidraad om hun het soort ondersteuning te bieden dat aan hun verwachtingen beantwoordt. Klantgerichtheid is ons DNA.Aan de hand van uiteenlopende beheerstaken het team ondersteunen en de team leader assisteren bij de organisatie van het werk.KEY RESPONSIBILITIESVerantwoordelijkheid 1: Het polyvalente beheer van dossiers er dienstenTaakstelling: bij elke ingediende aanvraag in verband met het beheer van een dossier of een dienst aan een klant die vraag onderzoeken en, voor zover dat nodig is, de nodige acties ondernemen en zorg dragen voor de met de aanvraag gepaard gaande communicatie:1. De nodige informatie verzamelen en analyseren en de aanvraag of het dossier onderzoeken2. Beheersdaden stellen door gebruik te maken van de ter beschikking staande tools en overgaan tot het geheel van handelingen dat nodig is voor de uitvoering van de aanvraag.3. De databank up-to-date houden4. Zorgen voor de afhandeling en de opvolging van schadedossiers, opdat de autorisatie voor de betalingen aan de begunstigden kan worden verleend en dat in overeenstemming met de betalingsbevoegdheid die door de directie werd toegekend5. De nodige communicatie met betrekking op die activiteiten voeren met behulp van de communicatiemiddelen die door de afdeling werden vastgelegd (mondeling, schriftelijk en via de portalen)Verantwoordelijkheid 2: Het management assisterenTaakstelling : De Team Leader assisteren bij de organisatie van de activiteiten van het teamDit betreft ondermeer de assistentie van het beheer, de telefonische bereikbaarheid en de e-mails van het team. Tevens de opvolging van de SLA's en de behandeling van de toegekende goedkeuringen.In afwezigheid van de Team Leader (ziekte/verlof) de operationele taken overnemen.Verantwoordelijkheid 3: Het aanspreekpunt voor het team zijnTaakstelling : Het technisch aanspreekpunt van het team zijn en voor alle andere diensten van de afdeling1. Ondersteuning op elk vlak dat specifiek is voor de activiteit2. De bevoorrechte gesprekspartner zijn (SPOC) om de noden in te vullen op het vlak van de globale samenwerking en de prestaties van de afdeling.3. Feedback geven over tijdens de werking vastgestelde noden om de kwaliteit en de kennis binnen het team te verhogen.4. Samenwerking met de Goedkeurders/Experts opdat hun inbreng volop een toegevoegde waarde voor het team zou creëren5. Waken over de kwaliteit van de dienstverlening door zich ervan te vergewissen dat er geen breuk ontstaat in de processen voor de afhandeling van vragen en aanvragen6. Peterschap van nieuwe medewerkers#LI-BEQualificationsSKILLS AND EXPERIENCE
- Bachelor in het verzekeringswezen of gelijkwaardig door ervaring
- Ervaring in het beheer van verzekerden en schadegevallen onder hospitalisatiecontracten
- Kennis van de softwaretoepassingen die de afdeling gebruikt
- Algemene kennis van de aard van het contract dat de onderneming aanbiedt
- Kennis van de procedures en de toepasselijke contracten bij het beheer van de verzekerden en schadedossiers
- Kennis van het vakjargon, de basistechnieken en vereisten binnen het werkgebied
- Gegevens kunnen opzoeken in het beheerssysteem en in de portaalapplicatie
- Kennis van de functies in aanverwante diensten en de middelen om informatie uit te wisselen
- Gebruik van de specifieke tools binnen de onderneming om dossiers te openen en op te volgen, informatie uit te wisselen en voor telefoonverkeer.
- Tweetaling Frans/Nederlands
- Luistervaardig zijn
- Empathie
- Klantgeoriënteerd en dienstbaar zijn
- Vlot zijn in mondelinge en geschreven communicatie
- Analyse van problemen
- Teamgeest tonen
- Initiatief nemen en zich proactief opstellen
- Samenwerking#LI-BE

AXA