Directeur Woonzorgcentrum Avondvrede - Boechout

Anima

  • Boechout, Antwerpen
  • Vast
  • Voltijds
  • 29 dagen geleden
Directeur WoonzorgcentrumAnima zoekt een gedreven directeur voor een kleinschalig en familiaal woonzorgcentrum in Boechout, dat op termijn ruimte zal maken voor een nieuwbouw met 64 kamers en hieraan gekoppeld 15 assistentiewoningen. We zijn op zoek naar iemand die vol passie en energie alles in het werk stelt om voor de bewoners een warme thuis te creëren en een fijne werkplek voor de medewerkers.“We zien u graag gelukkig” is Anima’s baseline en belofte, en dit niet alleen voor onze bewoners maar ook voor onze collega’s. Dit jaar behaalde Anima opnieuw voor de tweede keer, als allereerste Belgische zorgorganisatie ooit, het label Great Place to Work.Wat houdt deze job precies in?Als Directeur ben je verantwoordelijk voor het beheer en de organisatie van het woonzorgcentrum. Je staat in voor een kwaliteitsvolle dienstverlening aan onze residenten en hun familie. Zo ben je o.a. verantwoordelijk voor:PeoplemanagementSamen met je afdelingshoofden stuur je een team aan. Je zorgt voor een efficiënt personeelsbeleid. Zo sta je in voor de rekrutering, functionerings- en evaluatiegesprekken, ontwikkeling, retentiebeleid…Je coacht en ondersteunt je afdelingshoofden bij het aansturen van hun equipes.KwaliteitJe bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van de zorgprocessen en de dienstverlening.Je ziet toe op de correcte toepassing van de werkprocedures en het kwaliteitsplan en stuurt bij waar nodig.Je neemt ook actief deel aan de optimalisatie van het kwaliteitsbeleid.Planning en organisatieJe leidt en organiseert de diensten.Je neemt initiatieven voor eventuele optimalisatie.Financieel beheerJe optimaliseert de financiële prestatie van het woonzorgcentrum (bezetting, opnamebeleid, personeelsbezetting, financiering…).Je staat in voor het opstellen, verdedigen, opvolgen en beheren van de budgetten.Je analyseert en interpreteert maandelijkse de resultaten en stuurt waar nodig bij.Communicatie en PRJe bent verantwoordelijk voor het imago van het woonzorgcentrum.Je staat bewoners, familieleden en medewerkers te woord.Je legt actief contacten met externe stakeholder (gemeenten, seniorengroeperingen, ziekenhuizen…) en bouwt een netwerk uit in de regio.RegelgevingJe past de wet- en regelgeving correct toe en houdt je kennis op peil.Je volgt nieuwe ontwikkelingen op de voet op.Hoe zien we jouw profiel?Je hebt een Bachelor in de gezondheidszorg aangevuld met een Master in het management en/of beleid in de gezondheidszorg.Je hebt minstens 3 jaar ervaring in een operationele managementfunctie binnen de gezondheids- of welzijnssector waarbij je leiding hebt gegeven aan medewerkers.Je bent een organisator en kan goed structuur brengen in een werkomgeving.Je bent een people manager die in staat is om een team dagelijks te enthousiasmeren en motiveren.Je hebt een uitgebreide ervaring met algemeen financieel beheer.Je bent sterk in het analyseren en oplossen van problemen.Je bent een vlotte communicator en slaagt er in anderen te inspireren door je enthousiasme en dynamiek.Je bent organisatorisch sterk en kan structuur brengen in een werkomgeving.Je spreekt Nederlands, aangezien dit essentieel is voor een goede communicatie met de bewoners en medewerkers.Wat bieden wij jou aan?Een voltijdse tewerkstelling en uitdagende job in een groeiende, professionele organisatie die investeert in haar medewerkers;Tewerkstelling in een toekomstgerichte sector waar mensen centraal staan;Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen;Opleiding op het terrein bij aanvang van de functie;Professionele ondersteuning van onze centrale diensten (finance, HR, marketing, legal, kwaliteit,...);Interne mobiliteit en doorgroeimogelijkheden.Interesse?Solliciteer vandaag nog via onze website. We kijken er naar uit om kennis te maken! Voor meer informatie kan je steeds contact opnemen met Diane De Schutter ( ), HR Director of Nina Verbaenen, HR BP, ( of 015/28.79.46)

Anima