
Allround Administratief Bediende
- Kortrijk, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Bieden van administratieve ondersteuning aan de verantwoordelijke van de afdeling;
- Behandelen van inkomende telefoontjes en klantencontacten;
- Opmaken van offertes en verwerken van orders;
- Beheren van facturatie en opvolgen van administratieve processen;
- Bijdragen aan een gestroomlijnde interne organisatie.
- Je hebt ervaring in een vergeijkbare administratieve functie;
- Je denkt en werkt proactief en pakt zaken snel op;
- Je kan omgaan met de dynamiek van een KMO-omgeving en weet waar je de handen uit de mouwen moet steken;
- Je bent communicatief sterk en staat stevig in je schoenen.
- Talenkennis: Nederlands zeer goed, Frans is een pluspunt;
- IT-kennis: Goede beheersing van MS Office, met name ervaring in algemeen gebruik van Excel;
- Soft skills: Administratief sterk, zelfstandig, meedenkend en stressbestendig.
- Een snel opstarttraject: wij zoeken iemand die ASAP kan beginnen;
- Een deeltijdse (minimum 3/5de) tot voltijdse invulling met standaard werkuren (8u-17u);
- Een uurrooster van 38/40 uur per week met een flexibele verlofregeling (geen collectief verlof);
- Een uitdagende en veelzijdige functie binnen een groeiend bedrijf met een informele en open werksfeer;
- Een directe en brede verantwoordelijkheid waarin je écht het verschil kunt maken.