
Medewerker Customer Care/Service Desk
- Brussel
- € 3.000 per maand
- Vast
- Voltijds
- Je beantwoordt inkomende aanvragen van klanten over problemen met elektriciteit, airco, liften of verwarming;
- Je opent intern een dossier;
- Je verzorgt de telefonie;
- Je noteert alle gegevens van de klant zoals adres, naam etc en maakt een ticket aan;
- Je zoekt een technieker die het probleem kan verhelpen;
- Je neemt contact op met de technieker;
- Je encodeert de interventies van techniekers;
- Je maakt bestelbonnen voor het materiaal van de technici op;
- Je verzorgt de facturatie van de interventies;
- Je linkt de PO-nummer aan de interventie.
- Je hebt minimum een diploma middelbaar onderwijs;
- Je hebt bij voorkeur een eerste ervaring binnen administratie/customer service. Dit kan ook een studentenjob of een stage zijn;
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands, zowel mondeling als geschreven. Kennis van het Engels en Frans is een pluspunt;
- Je bent klantvriendelijk ingesteld;
- Je bent vlot aan de telefoon;
- Je kan inschatten welke interventies dringend zijn en welke niet.
- Een uitdagende en afwisselende functie in een dynamische werkomgeving;
- Een marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Maaltijdcheques & transportvergoeding;
- 12 ADV-dagen op jaarbasis.