Junior Marketer in Food (M/V/X/

Page Personnel

  • Antwerpen
  • € 36.000 per jaar
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
Wat zijn de taken van een retail marketing coördinator:
  • verantwoordelijk voor locale marketing campagnes
  • uitwerken van projecten
  • analyseren en conclusies trekken uit verkoopcijfers
  • marketingstrategieën optimaliseren op basis van analyses
  • opvolgen van promoties, campagnes en events
  • in contact staan met alle interne en externe stakeholders
een gevarieerde rol met ruimte voor eigen verantwoordelijkheden |familiale werkomgeving met flexibiliteitWie is de retail marketing coördinator?
  • je hebt minimaal een bachelor diploma
  • je bent recent afgestudeerd of je hebt 1-2 jaar ervaring
  • je spreekt vloeiend Nederlands, Engels en je hebt een sterke kennis van het Frans
  • je bent organisatorisch en je kan goed projectmatig werken
  • je hebt een analytisch denkvermogen en je bent commercieel ingesteld
  • je communiceert sterk en op een heldere manier
  • je hebt zin voor initiatief
Mijn klant is een internationaal bedrijf actief in de voedingssector met een focus op smaakvolle en gevarieerde gerechten. Het biedt een breed scala aan menu-opties, waarbij klanten kunnen kiezen uit diverse vullingen en sauzen om aan hun culinaire voorkeuren te voldoen. Men kent momenteel een positieve groei in België waardoor men binnen het marketing team op zoek is naar een junior marketeer.Wat staat daar tegenover?
  • een marktconform salaris met aantrekkelijke extra-legale voordelen zoals een bedrijfswagen
  • flexibele werkomgeving
  • internationale werkomgeving
  • een rol met voldoende eigen verantwoordelijkheden

Page Personnel