
Administrative Support - regio Wommelgem
- Wommelgem, Antwerpen
- Tijdelijk
- Voltijds
- Opstellen, opvolgen en factureren van meerwerken binnen aanbestedingen.
- Beheren van administratieve gegevens (zoals bestanden op de schijf en in het CMMS).
- Digitaliseren en archiveren van documenten.
- Schrijven van rapporten voor goedkeuringen richting de autoriteiten.
- Fungeren als aanspreekpunt tussen verschillende interne afdelingen.
- Opstellen en verwerken van facturen voor niet-contractuele diensten:
- Voorbereiden van einddossiers na uitvoering van de werken.
- Controleren van gegevens, coderen, opmaken en versturen van facturen.
- Financiële opvolging:
- Controleren van reservefondsen.
- Rapporteren over en opvolgen van openstaande buitencontractuele werken.
- Bezoekers en collega’s ontvangen en begeleiden.
- Beheren van inkomende post, e-mails en interne communicatie.
- Klachten van klanten behandelen en opvolgen.
- Je hebt minimaal een diploma Hoger Secundair Onderwijs met een ervaring in administratie of gelijkwaardig door ervaring.
- Je bent bij voorkeur Nederlandstalig, maar je hebt geen schrik om ook in het Frans te communiceren
- Je bent klantgericht, nauwgezet en nauwkeurig.
- Je bent autonoom, een snelle leerling, werkt graag in teamverband en past je gemakkelijk aan veranderingen aan.
- Je neemt initiatief, bent diplomatiek en hebt uitstekende communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk).
- Een aantrekkelijk salaris in lijn met je opleiding en ervaring;
- 35 vakantiedagen (20 wettelijk en 15 ADV);
- Een goede work-life balance;
- Een leuke werkomgeving;
- Groeps- en hospitalisatieverzekering bij een vast contract;
- Maaltijdcheques, ecocheques en andere extralegale voordelen.