
Key Accountmanager Food
- Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Negotiatie: succesvol afronden van de jaarlijkse negotiaties
- Categoriebeheer: optimaliseren van het productassortiment, prijsstrategie en promotieplannen voor de Retail en out-of-home kanalen (discounter, tankstations, horeca, vending machines, etc.)
- Analyse en strategie: marktdata en consumentengedrag analyseren om zo commerciële kansen te identificeren en strategieën te ontwikkelen
- Relatiemanagement: optimale lange termijn relaties aangaan met de aan jou toevertrouwde klanten om zo de ambitieuze plannen te realiseren
- Multidisciplinaire samenwerking: afstemmen met interne teams (sales, marketing) om gezamenlijke doelen te behalen en dit zowel lokaal als internationaal (met het moederhuis)
- Resultaatopvolging: evalueren van prestaties en bijsturen indien nodig
- Merkenbouwer
- Je hebt een Masterdiploma, bij voorkeur in een economische richting
- Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een rol als Key Account Manager binnen FMCG
- Je komt uit een Food-omgeving en hebt kennis van Nielsen en/of GFK-data
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, Engels en Frans. Duits is een pluspunt
- Je beschikt over sterke commerciële vaardigheden en een gedegen inzicht in strategische en analytische vraagstukken
- Je bent energiek, kan werken onder druk en hebt een snelle schakelsnelheid
- Een dynamische en stimulerende werkomgeving met ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling
- De kans om impact te maken binnen een groeiend en internationaal bedrijf
- Een competitief salarispakket + extralegale voordelen (inclusief bedrijfswagen en aantrekkelijke bonus)
- Uitgebreid ontwikkelingsprogramma om je commercieel traject verder uit te bouwen