
Account Manager telecom
- Geel, Antwerpen
- € 2.000-2.200 per maand
- Vast
- Voltijds
- Je bent verantwoordelijk voor het verkopen van Business-producten en -diensten (mobiele en vaste telefoonoplossingen en internet) aan KMO’s in jouw regio;
- Je doet zowel aan prospectie als aan het beheren van een portefeuille van bestaande klanten;
- De verkoop kent voor jou geen geheimen. Het behalen van resultaten is een uitdaging;
- Je bent klantgericht en hebt professionele kennis van de noden en behoeften van een business-klant;
- Binnen een snel veranderende en steeds evoluerende sector als telecom, ga je nieuwe relaties met klanten aan en volg je de bestaande klanten op;
- Je hecht belang aan de volgende waarden: eerlijkheid, integriteit, transparantie, professionalisme, respect voor mensen en gemaakte beloftes, en doorzettingsvermogen.
- Je bent verantwoordelijk voor het verkopen van Business-producten en -diensten (mobiele en vaste telefoonoplossingen en internet) aan KMO’s in jouw regio;
- Je doet zowel aan prospectie als aan het beheren van een portefeuille van bestaande klanten;
- De verkoop kent voor jou geen geheimen. Het behalen van resultaten is een uitdaging;
- Je bent klantgericht en hebt professionele kennis van de noden en behoeften van een business-klant;
- Binnen een snel veranderende en steeds evoluerende sector als telecom, ga je nieuwe relaties met klanten aan en volg je de bestaande klanten op;
- Je hecht belang aan de volgende waarden: eerlijkheid, integriteit, transparantie, professionalisme, respect voor mensen en gemaakte beloftes, en doorzettingsvermogen.
- Je heb een eerste ervaring als Account Manager of in een vergelijkbare commerciële rol;
- Je hebt een natuurlijke drang om targets te overtreffen;
- Sterke mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden zijn belangrijk, je bent in staat om overtuigende commerciële voorstellen te formuleren en helder te communiceren met klanten en interne teams;
- Je bezit het vermogen om duurzame klantrelaties op te bouwen en te onderhouden. Je begrijpt het belang van klanttevredenheid en kunt effectief omgaan met diverse klantbehoeften;
- In staat om markttrends en concurrentiepositie te analyseren. Je gebruikt data om strategische beslissingen te onderbouwen en bent bekwaam in het opstellen van rapportages;
- Een proactieve werkhouding en vermogen om zelfstandig te werken bezit je. Je bent resultaatgericht, toont initiatief en hebt een sterke drive om doelen te bereiken.
- Vaste verloning (€2000-€2200 bruto-maandloon) aangevuld met een bonussysteem;
- Maaltijdchecques;
- Hospitalisatieverzekering;
- Onze klant voorziet naast een loonpakket ook een auto + tankkaart;
- Gsm-abonnement + laptop;
- Mooie Incentives om naar uit te kijken (bv. driesterrenetentje met partner, een groepsreis naar Malta en Keulen …).