Administratief medewerker

Planet Group Interim

  • Ninove, Oost-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 23 dagen geleden
Ben jij een geboren organisator met een passie voor klantgericht werken? Beheers jij meerdere talen en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging in een dynamische omgeving? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou!
  • Voltijdse functie
  • Regio Ninove
  • Na de interimperiode een vast contract
Dit is wie we zoekenAls drietalige administratieve medewerker ben je verantwoordelijk voor een divers takenpakket:
  • Klantenservice: Voor onze Belgische klanten verzorg je de volledige administratie en communicatie, van begin tot eind (offertes, bestellingen, verzendingen, installaties, facturatie, ...)
  • Planning opstellen: Je zorgt voor een efficiënte planning van de installaties, reparaties en het onderhoud van onze tilliften
  • Transport & facturering: Je stelt de vervoersdocumenten op, maakt paklijsten en zorgt voor de facturering zowel nationaal als internationaal.
  • Inkoopfacturatie: Je controleert of de ontvangen goederen overeenkomen met de facturen.
Dit neem je meeWie ben jij?
  • Je hebt een uitstekende beheersing van het Nederlands, Frans en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Een bachelordiploma is een voordeel, maar geen vereiste.
  • Je bent administratief vaardig, behoudt gemakkelijk het overzicht en toont graag initiatief.
  • Je voelt je op je gemak in een familiebedrijf waar samenwerking en collegialiteit voorop staan.
  • Een ervaring met ERP- of CRM-systemen zijn een must!
AanbodOns aanbod:
  • Een uitdagende functie in een prettige werkomgeving bij een groeiend bedrijf met internationale ambities en familiaire sfeer.
  • Een fulltime dienstverband van 37,5 uur per week met flexibele werktijden en de mogelijkheid om af en toe thuis te werken.
  • Een aantrekkelijke salaris, afgestemd op jouw ervaring.
#indekijker

Planet Group Interim