HR Officer

Page Personnel

  • Mechelen, Antwerpen
  • € 38.400-48.000 per jaar
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
  • Verantwoordelijk voor de algemene HR-administratie en het beheer van personeelsdossiers.
  • Beheer van de aanwezigheidsregistratie van alle medewerkers.
  • Betrokken bij het volledige rekruteringsproces van A tot Z, inclusief het opzetten van wervingscampagnes, het schrijven en plaatsen van vacatures, en het selecteren van kandidaten.
  • Onderhouden van relaties met selectie- en uitzendkantoren en het doorgeven van uren aan interim partners.
  • Verantwoordelijk voor de onboarding van nieuwe werknemers.
  • Deelnemen aan verschillende HR-gerelateerde projecten, zoals opleidingen, en het uitvoeren van ad hoc administratieve taken.
Zoek je een gevarieerde rol binnen HR?|Internationaal bedrijf in volle groei.
  • Je hebt al enkele jaren ervaring binnen HR of je beschikt over een bachelor diploma in HR/ administratie.
  • Je hebt een goede talenkennis van het Nederlands en Engels, Frans is een plus.
  • Kennis Office pakket is een must, SAP is een plus.
  • Je bent goed georganiseerd, accuraat, discreet en betrouwbaar.
  • Je bent communicatief, pro actief en neemt graag initiatief.
  • Zelfstandig als in een team werken is voor jou geen probleem.
Onze klant is een dynamische organisatie die gespecialiseerd is in het leveren van apparatuur aan zowel winkels als online retailers. Momenteel zoeken zij een HR-officer die de HR-directeur zal bijstaan.Het bedrijf is gevestigd in Mechelen en is gemakkelijk bereikbaar met zowel de auto als het openbaar vervoer.
  • Een boeiende en afwisselende functie met ruimte voor zelfontplooiing en eigen inbreng.
  • Aantrekkelijk salarispakket i.f.v. je ervaring, met extra legale voordelen (Maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, anciënniteit- en extralegale vakantiedagen, leuke bedrijfsevenementen, fietsvergoeding).
  • Vast contract na succesvolle interim periode.

Page Personnel