Job | Customer Digital Interface Manager | Brussels
DKV
- Brussel
- Vast
- Voltijds
- Leiding nemen en/of ondersteuning bieden bij digitale projecten.
- Het onderhouden van alle webportalen en webapplicaties van DKV en ERGO Belgium - Coördineren van DKV websitebeheer met externe partners.
- Ondersteunen van campaign en brand managers marketing bij het beheer van landingspagina’s, microsites en www.dkv.be.
- UX/UI verantwoordelijkheid van alle front-end customer facing tools in lijn met de evolutie van de digitale trends.
- Deelnemen aan meetings voor portals (IT-projectbeheer).
- Samenwerken met IT Security om digitale tools up-to-date te houden via pentesten en andere veiligheidsmaatregelen.
- Beheer van klantgegevens in samenwerking met Legal, Compliance en DPO, inclusief administratieve documentatie en opvolging.
- Over de nodige kennis beschikken voor het beheer van de Cookies in samenwerking met IT.
- Benchmarking: vergelijken en analyseren van digitale tools van concurrenten.
- Monitoren van DKV social media en het beheer van de verschillende DKV accounts.
- Bedrijfsgerichte visie met het vermogen om rekening te houden met de uitdagingen van klanten
- Opvolgen van het jaarlijks budget voor digitale aanpassingen (offertes, facturatie, goedkeuring).
- Beheer en periodieke herziening van contracten met externe business partners, samen met Procurement.
- Beheer en administratieve opvolging van webportals voor ERGO Belgium.
- Beheer van diverse mailboxen.
- Rapporteren aan de Head of Marketing, ERGO Group (ERGO Direkt) en interne diensten via dashboards.
- Uitstekende vaardigheden binnen project management en contractbeheer
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, en je beschikt over uitstekende IT vaardigheden;
- Je hebt een diplomatische mindset bij een samenwerking met diverse teams; en je bent oplossingsgericht ingesteld;
- Je hebt een goede kennis van data protection, het beheer van technologische aspecten binnen de digitale platformen (CRM – DRUPAL is een pluspunt) Cybersecurity is je daarnaast niet vreemd;
- Je bent organisatorisch en analytische sterk en nauwkeurig;
- Je bent in staat om diverse taken en processen parallel te beheren, prioriteiten te stellen
- Je bent in staat om zelfstandig te werken, je eigen agenda te beheren en proactief acties te ondernemen om de samenwerking met de interne diensten en business partners te optimaliseren.
- Je hebt ervaring als people manager of je bent gemotiveerd om in die richting te ontwikkelen (management van 1 collega)
- Vloeiend in Nederlands en Frans en goede kennis van het Engels
- verzekeringspakket (hospitalisatie, ambulante zorgen, gewaarborgd inkomen, pensioenplan
- een eindejaarspremie, collectieve bedrijfspremie en individuele bonus
- flex reward-plan
- maaltijd en ecocheques
- internet en thuiswerkvergoeding