Allround medewerker facturatie en klantendienst

Start People

  • Adinkerke, West-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 12 dagen geleden
DescriptionWe zijn op zoek naar een allround administratief bediende voor de leveranciersfacturatie en klantendienst.1. Facturatie
  • Jij zorgt voor de verwerking van inkomende facturen.
  • Dagelijks ontvang je facturen van de centrale boekhouding.
  • Jij controleert de facturen aan de hand van leveringsbonnen en valideert ze voor betaling.
  • Bij afwijkingen qua hoeveelheid neem jij contact op met de leverancier voor het aanvragen van een creditnota.
  • Bij prijsverschillen overleg je met de aankoper voor correctie.
2. Klantendienst
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klantorders en volgt deze op van A tot Z.
  • Je staat in voor de verwerking van bestelbon tot factuur.
  • Je plant leveringen zorgt ervoor dat alle bestellingen tijdig en correct klaarliggen.
  • Je doet de online communicatie met klanten (via e-mail, platforms…).
  • Je beheert garantieaanvragen.
  • Controle van winkelretours.
CompanyBekend tuin-, planten- en decoratiecentrum.Profile
  • Bachelordiploma of gelijkwaardige ervaring
  • Enkele jaren ervaring in een commerciële binnendienst of gelijkaardige functie
  • Perfect tweetalig: Nederlands en Frans
  • Sterke communicatieve vaardigheden, mondeling én schriftelijk
  • Administratief sterk, met oog voor detail
  • Klantgericht, flexibel en commercieel ingesteld
  • Je bent vertrouwd met digitale tools (MS Office, ERP-systemen…)
  • Interesse in of affiniteit met retail is een plus
Offer
  • Een boeiende, afwisselende functie binnen een sterk en warm team
  • De kans om echt het verschil te maken voor klanten en collega’s
  • Doorgroeimogelijkheden en ruimte voor initiatief
  • Een professionele werkomgeving waar collegialiteit centraal staat
  • Voltijdse tewerkstelling in dagstelsel

Start People