
Bediende projectadministratie bouw regio Lommel
- Lommel, Limburg
- Vast
- Voltijds
- Je verzorgt administratieve processen bij de opstart van de werf, zoals werfmeldingen, aangifte van onderaannemers, aanvragen van verzekeringen en nutsvoorzieningen.
- Tijdens de uitvoering beheer je onder andere technische fiches, briefwisseling, vorderingsstaten, facturatie, inkomende factuurcontrole, digitaal werfdagboek, Checkin@work en het documentenbeheer.
- Je zorgt mee voor een vlotte administratieve afronding bij oplevering: as-built dossier, eindvorderingen en afsluitingen van administratieve stromen.
- Je bent het aanspreekpunt op de werf voor collega's, klanten en leveranciers bij dagdagelijkse communicatie.
- Je beschikt over een bachelordiploma of bent gelijkwaardig door ervaring.
- Je communiceert vlot in het Nederlands en hebt een basiskennis Engels.
- Je werkt vlot met MS Office. Ervaring met Navision, Key Entry of Easy Form is een plus, maar geen vereiste.
- Je bent nauwkeurig, communicatief en administratief sterk onderlegd.
- Je werkt zelfstandig, neemt initiatief en houdt het hoofd koel in een werfcontext
- Warme werksfeer: Je maakt deel uit van een familiaal team dat collegialiteit en respect hoog in het vaandel draagt.
- Extra's: Je geniet van leuke teamactiviteiten, sportmomenten en gezellige initiatieven.
- Opleiding & groei: Dankzij interne en externe opleidingen via onze eigen Academy blijf je jezelf ontwikkelen.
- Begeleiding: Bij je opstart krijg je een mentor toegewezen die je wegwijs maakt in het bedrijf.
- Aantrekkelijk loonpakket: Competitief loon aangevuld met maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering en meer.
- Verlofregeling: 32 vakantiedagen per jaar, inclusief ADV-dagen, met mogelijkheid tot afstemming op schoolvakanties.