Customer Service Medewerker

Randstad

  • Merelbeke, Oost-Vlaanderen
  • € 3.000 per maand
  • Tijdelijk
  • Voltijds
  • 30 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Ben je communicatief ingesteld en doe je graag de follow-up van administratie?
Lees dan zeker verder!Als customer care medewerker heb je onderstaand takenpakket:
- Telefonisch relatiebeheer voor nieuwe en bestaande klanten. Je bent aanspreekpunt voor klanten over uiteenlopende vragen. ...- Als de klant extra producten of diensten wenst, dan verwerk je dat in een passende offerte.
- Bij een complexere of uitgebreidere vraag schakel je met collega's van verschillende afdelingen om samen tot een op maat gemaakt voorstel te komen.
- Je verwerkt de voortgang en de gemaakte afspraken met de klant in ons klantsysteem.
- Je beheert het proces van offerte tot order en checkt of de service na de levering ook naar wens verloopt.
- Je ondersteunt je salescollega's in hun dagelijkse acties. Denk maar aan het inplannen van
demo's en opvolgen van afspraken en administratie.
- Je ondersteunt de planning van training en consultancy en communiceert intern en met klanten.
- Je komt in een team van 3 gedreven administratieve collega's die voor elkaar inspringen in
elkaars afwezigheid.
toon meerBen je communicatief ingesteld en doe je graag de follow-up van administratie?
Lees dan zeker verder!Als customer care medewerker heb je onderstaand takenpakket:
- Telefonisch relatiebeheer voor nieuwe en bestaande klanten. Je bent aanspreekpunt voor klanten over uiteenlopende vragen.
- Als de klant extra producten of diensten wenst, dan verwerk je dat in een passende offerte.
- Bij een complexere of uitgebreidere vraag schakel je met collega's van verschillende afdelingen om samen tot een op maat gemaakt voorstel te komen.
- Je verwerkt de voortgang en de gemaakte afspraken met de klant in ons klantsysteem.
- Je beheert het proces van offerte tot order en checkt of de service na de levering ook naar wens verloopt.
- Je ondersteunt je salescollega's in hun dagelijkse acties. Denk maar aan het inplannen van
demo's en opvolgen van afspraken en administratie.
- Je ondersteunt de planning van training en consultancy en communiceert intern en met klanten.
- Je komt in een team van 3 gedreven administratieve collega's die voor elkaar inspringen in
elkaars afwezigheid.ervaring3-5 jaartaken
  • Klanten informeren over status van hun bestelling
  • Klachtenbehandeling verzorgen
  • Offertes opmaken
  • Dienst na verkoop verzekeren
  • Behandelen van inkomende / inbound oproepen
  • Advies verlenen
jouw aanbodEen professionele bachelor of masterdiploma?
Relevante werkervaring?
Een klantvriendelijke en servicegerichte houding en zet jij de klant graag op de eerste plaats?
De eigenschap dat je goed naar een ander kunt luisteren en de vraag achter de vraag wilt weten?
Een oplossingsgerichte houding en ben je enthousiast?
Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels zowel mondeling als schriftelijk?
Een grote mate van zelfstandigheid in je werk en neem je volop eigen initiatieven om de doelstellingen te behalen en jezelf door te ontwikkelen?opleiding
  • Professionele bachelor
  • Academische bachelor
  • Master
ons aanbodde verloning is afhankelijk van ervaring; tussen 2.300 en 3.000 euro bruto per maand voor een voltijdse invulling
maaltijdcheques 8 euro per gepresteerde dag
39u per week
6 ADV dagen, 20 vakantiedagen, 10 wettelijke feestdagen
anciënniteitsverlof na 5, 10, 15 jaar
voltijdse tewerkstelling, 4/5de is bespreekbaar
contract van onbepaalde duur na een positieve interimperiodebedrijfsprofielOnze klant integreert softwareoplossingen voor de automatisering en optimalisatie van productieprocessen in de maakindustrie. Dit ondersteunen we door training, consultancy en support.Onze klant integreert softwareoplossingen voor de automatisering en optimalisatie van productieprocessen in de maakindustrie. Dit ondersteunen we door training, consultancy en support.sollicitatieprocedure.Benieuwd hoe het sollicitatieproces loopt? Ontdek hier hoe wij je helpen om de job binnen te halen.1 van 5solliciteren is heel eenvoudig.Klik op de 'solliciteer nu'-knop, maak je profiel aan en motiveer waarom jij de beste kandidaat bent voor deze job. Tip: hou je profiel up-to-date, zodat je altijd snel kan solliciteren.2 van 5je ontvangt een bevestigingsmail.Zo weet je dat wij met je sollicitatie aan de slag gaan. Heel concreet bekijken we of jouw profiel beantwoordt aan de eisen van de job.3 van 5je komt in aanmerking!Dan nemen we contact op. We overlopen samen je cv en de verdere stappen van je sollicitatie (gesprek, testing, referenties, rondleiding, ...).4 van 5we bespreken je cv met onze klant.We maken hem duidelijk waarom jij de geknipte kandidaat bent. Zodra hij zijn feedback geeft - dat kan soms enkele dagen duren - brengen we je op de hoogte.5 van 5is het bedrijf enthousiast?…en ben jij dat ook nog altijd? Dan kan je het contract tekenen en is het tijd voor een feestje!contacteer ons.voor al je vragen neem contact op met.DBdoortje banel en leonie willemsvacatures in je mailbox.Makkelijk gepaste jobs ontvangen in jouw mailbox? Wanneer jij wilt? Dat kan met de Randstad jobagent!e-mailadres*frequentieIk ga akkoord met het gebruik van mijn gegevens voor het versturen van jobagents. verzendenJob alert succesvol aangemaakt.je motivatiesolliciteercontracttypecontracttypejobs per sectorjobs per sectorcontacteer onscontacteer onsmy Randstadmy Randstadvoor werkgeversvoor werkgeversRandstad Belgium nv (BE0402.725.291), Randstad Construct nv (BE0438.801.472), allen gevestigd in Access Building, Keizer Karellaan, 586 bus 8 te 1082 Brussel

Randstad