Office Manager & HR Generalist - Brussel

Page Personnel

  • Brussel
  • € 42.000 per jaar
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
  • Coördinatie van Agenda's: Je bent verantwoordelijk voor het organiseren en beheren van kalenders, vakantieplanningen, vergaderingen en de beschikbaarheid van personeel.
  • Eerste Aanspreekpunt: Als primair aanspreekpunt voor de organisatie handel je telefoongesprekken af en voer je een eerste selectie uit van binnenkomende oproepen, die je doorverwijst naar de juiste personen.
  • Administratieve Taken: Je beheert taken met betrekking tot het regelen van aangetekende zendingen en toont een dieper begrip van de activiteiten van het bedrijf om geïnformeerde en efficiënte beslissingen te nemen.
  • Organisatie van het Kantoor: Je beheert kantoorbenodigdheden, coördineert met leveranciers en ziet toe op noodzakelijke inspecties en veiligheidsmaatregelen, waarbij je je ervaring in kantoorbeheer benut.
  • Ondersteuning van Afdelingen: Je faciliteert de organisatie van opleidingen en opleidingsplannen voor verschillende afdelingen, inclusief het aanvragen van offertes en ondersteuning bij de coördinatie van evenementen.
  • Ondersteuning van Human Resources: Je fungeert als schakel met het sociaal secretariaat, beheert de loonverwerking, voorziet het management van inzichten, ondersteunt wervingsinspanningen, helpt bij het opstellen van functiebeschrijvingen en leidt evaluaties gestructureerd in goede banen.
  • Onboarding en Offboarding: Je speelt een rol in het onboarding-proces voor nieuwe medewerkers en ondersteunt het offboarding-proces wanneer dat nodig is, waarbij je een proactieve aanpak hanteert.
  • Soft HR: Beheren van HR-taken, waaronder vakantieverzoeken, onboarding en offboarding van medewerkers, en het beheren van HR-gerelateerde vragen.
  • Ondersteuning van Afdelingen: Je ondersteunt diverse afdelingen, waaronder commerciële en externe relaties, waarbij je je aanpak aanpast op basis van specifieke eisen en voorkeuren.
Dynamische rol in een toonaangevend vastgoedinvesteringsbedrijf.|Communicatief sterk, discreet persoon met leiderschapskwaliteiten gezocht.
  • Soft Skills: Efficiëntie, sterke time-management vaardigheden, een ondernemende mindset en een proactieve houding. Je kunt naadloos functioneren tussen verschillende afdelingen, behoeften en lacunes identificeren en aanpakken. Een dynamisch persoon die graag ideeën aanbrengt en procedures wil verbeteren, terwijl je discretie toepast waar nodig.
  • Ervaring en Opleiding: Eerdere ervaring in een soortgelijke functie is essentieel, vooral in het omgaan met uiteenlopende verantwoordelijkheden binnen een kleine organisatie.
  • Vaardigheden: Goede beheersing van MS Office, kennis van Excel is een plus
  • Talenkennis: Je hebt een perfecte beheersing van het Nederlands en een goede kennis van het Engels én Frans.
  • Je hebt een interesse in de vastgoedinvesteringsector.
Vastgoedinvesteringsbedrijf aan het Centraal Station van Brussel.
  • competitief salarispakket
  • Een geweldig en dynamisch team
  • Een zeer gevarieerde functie
  • een flexibele startdatum

Page Personnel