
Site Manager Assistant
- Beveren, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Je voert de gewerkte uren van onze medewerkers en interims in en stuurt bij waar nodig;
- Je communiceert deze uren naar de klant en de collega's binnen Actemium;
- Je verzorgt materiaalbestellingen op de locatie in samenwerking met onze inkoopafdeling, inclusief het opstellen en documenteren van lijsten naar de aankoopdienst;
- Je controleert de facturatievoorstellen, maakt facturen op en verzorgt afrekeningen;
- Je zorgt voor een correcte registratie van eigen personeel en onderaannemers op de werf;
- Je ondersteunt de Site Manager en het vaste team op de site met administratieve taken en algemene werfadministratie;
- Je zorgt voor het nakijken en bijhouden van de planning en opvolging van afwezigheden;
- Je biedt klantgerichte ondersteuning bij dagelijkse briefwisselingen en administratie;
- Bij een beperkte activiteit tussen Kerst en Nieuwjaar krijg je andere taken toegewezen op de site of elders;
- Je hebt een diploma secundair onderwijs (kantoor) of bent gelijkwaardig door ervaring;
- Je bent bereid om te starten om 7u00 in een voltijds 40-urencontract;
- Je werkt uiterst nauwkeurig, bent sterk met Excel en werkt er graag mee;
- Je bent proactief, communicatief, en kan goed omgaan met een breed takenpakket en strikte deadlines;
- Je hebt bij voorkeur ervaring in administratie, facturatie, klantencontact en planning;
- Je voelt je comfortabel in een omgeving waar veel volk binnenloopt, waaronder arbeiders, bedienden en engineers, en bent sociaal vaardig;
- Je kan stevig je mannetje staan;
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en basiskennis Frans is een pluspunt;
- Je bent bereid om dagelijks aanwezig te zijn op de site in een containerkantoor;
- De locatie is niet bereikbaar met het openbaar vervoer;
- Je rapporteert rechtstreeks aan de Site Manager en werkt nauw samen met het vaste team van de site;
- Volledige zelfstandigheid in het beheer van je werkdag;
- Samenwerking in een hecht, vast team van vakmensen op de site;
- Gerichte opleidingen, coaching en evaluaties om je carrière verder te ontwikkelen;
- Een sterke teamspirit met regelmatig sportieve, culturele en familiale activiteiten;
- Een bediendecontract met voordelen zoals:
- Maaltijdcheques;
- Een 13e maand;
- Groeps- en hospitalisatieverzekering;
- Een CAO90-bonussysteem;
- Een GSM en laptop;
- Fietslease na 6 maanden ancienniteit;
- 12 ADV-dagen;
- Geen collectief bouwverlof;
- Beperkte activiteit tussen Kerst en Nieuwjaar.