Customer care medewerker

Konvert

  • West-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 2 maanden geleden
Doet de geur van versgebakken kip je hart sneller slaan en breng je de liefde hiervoor graag over aan klanten? Dan is onze Customer care job gegarandeerd iets voor jou!Als Customer care medewerker werk je in een team van 5 en sta je in voor het contact met de klanten over gans BelgiëJouw takenpakket:
  • Je werkt samen met de account manager en bent aanspreekpunt voor de klanten
  • Je geeft de binnenkomende orders in, maakte de offertes en volgt deze op
  • Je bevestigt de commerciële akkoorden en volgt deze ook op
  • Je staat in voor de klachten van de klanten en zoekt samen met hen naar de beste oplossing
  • Je verwerkt je prospecties
  • Je biedt administratieve ondersteuning bij nieuwe product-lanceringen
  • Je neemt sporadisch deel aan beurzen
  • Je rapporteert aan de Sales Services Manager
  • Je behaalde een Bachelorsdiploma of bent gelijkwaardig door ervaring
  • Ervaring binnen een commerciële job is een pluspunt
  • Je bent communicatief sterk en klantgericht
  • Je werkt nauwkeurig en planmatig
  • Je houdt van variatie en kan vlot switchen tussen administratieve taken, commerciële contacten en het uitzoeken van vragen of oplossen van problemen
  • Je kan goed in team werken en bent stressbestendig
  • Je spreekt vlot Nederlands en Frans. Andere talen zijn een pluspunt
  • Je kan werken met MS Office, CRM en pakketten voor orderverwerking
Bestellingen registreren Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...) De klant of de verkoper erover inlichten. Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context. De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...). De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...). Een klanten- of prospectenbestand uitwerken. Klanten of leveranciers opvolgen Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...). Telefonische oproepen ontvangen Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • Je komt terecht in een mooi, modern internationaal bedrijf en zal deel uitmaken van een enthousiast verkoopteam
  • Je krijgt een uitdagende en veelzijdige functie aangeboden met ruimte voor initiatief en verantwoordelijkheid in een stabiele onderneming met een aangename werksfeer
  • Je wordt ondergedompeld in een bedrijfscultuur waar onder andere verantwoordelijkheidszin, resultaatgerichtheid, persoonlijke betrokkenheid en respectvol handelen centraal staan
  • Je kan rekenen op een mooi salarispakket aangevuld met extralegale voordelen rekeninghoudend met kennis en ervaring
  • Je werkt in een 39-urenweek en bouwt hierdoor 6 extra verlofdagen op

Konvert