
Administratief Bediende Facturatie
- Antwerpen
- Tijdelijk
- Voltijds
- Je staat in voor de volledige facturatie van A tot Z
- Je verstuurt facturen via onze digitale platformen en zorgt voor een vlekkeloze administratieve opvolging.
- Je beheert de nodige data en mailboxen met het oog op correcte en tijdige facturatie.
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en collega’s bij vragen rond facturen. Je behandelt elk dossier op een professionele en vriendelijke manier.
- Je denkt proactief mee na over mogelijke verbeteringen. En je draagt bij aan de verdere digitalisering en automatisering van onze facturatieprocessen.
- Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma op zak of je bent gelijkwaardig door ervaring.
- Je hebt minimum 2 jaar ervaring in een gelijkaardige rol. Je hebt al eerder gewerkt als administratief bediende, facturatiemedewerker.
- Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en je kan klanten te woord staan in het Frans en het Engels.
- Je kan vlot werken met MS Office. Kennis van een ERP systeem is een plus.
- Je bent administratief sterk en vlot in de omgang. Je streeft naar de beste klantenservice.
- Je komt terecht in een stabiel en groeiend bedrijf, waar een aangename down to earth sfeer heerst.
- Het gaat om een vaste rol op fulltime basis.
- Je werkt 40u per week. Je start je werkdag tussen 7u30 en 9u.
- Je hebt recht op 32 vakantiedagen.
- Je kan 2 dagen thuiswerken.
- Naast het brutoloon ontvang je maaltijdcheques, een forfaitaire onkostenvergoeding en een vergoeding voor woon-werkverkeer.
- Het bedrijf is enkel te bereiken met het eigen vervoer.