
Administratief Medewerker Order Entry
- Kontich, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
Als Administratief Medewerker kom je terecht in een team van zeven collega's. Je takenpakket zal o.a. bestaan uit:
- Het correct verwerken van bestellingen in het ERP-systeem
- Klanten op de hoogte houden van hun bestelling, levering, beschikbaarheid, prijzen, etc.
- Nauw samenwerken met de collega's van sales
- Klantencontact via telefoon en e-mail
- Ad hoc administratieve vragen beantwoorden
- Je hebt een eerste ervaring in een administratieve job waarbij je al in aanraking gekomen bent met een ERP-systeem zoals SAP, Navision, AS400, Odoo, etc.
- Je spreekt vlot Nederlands en Engels, Frans is een mooie extra
- Je kan professioneel communiceren en je werkt graag in teamverband
- Je bent stressbestendig en kan goed je eigen werk organiseren
- Je neemt graag ownership en werkt ook graag zelfstandig je werk af
- Een familiale kmo binnen een grote internationale groep
- Een mooi modern kantoor met toffe collega's en een aangename werksfeer
- Een hecht team waar iedereen elkaar helpt en ondersteunt
- Een aantrekkelijk brutoloon aangevuld met maaltijdcheques en woon-werkvergoeding (sociaal abonnement/fietsvergoeding/kilometervergoeding)
- Een interimcontract, met mogelijkheid tot verlenging of een vast contract op termijn
- Glijdende uren en 2 thuiswerkdagen na de inwerkperiode
StepStone
Het spijt ons, maar deze recruiter accepteert geen sollicitaties uit het buitenland.