Op zoek naar een Business Support & DatabeheerderAls Business Support & Databeheerder kom je terecht in een dynamische en internationale omgeving waarin structuur, nauwkeurigheid en ondersteuning centraal staan. Je maakt deel uit van het interne operations- en IT-supportteam en fungeert als sleutelfiguur voor het beheer van artikeldata, de dagelijkse werking van Business Central en het ondersteunen van collega’s bij systeem- en procesvragen. Dankzij jouw grondige kennis en oog voor detail zorg je voor een correcte datastroom, efficiënte processen en een vlotte ondersteuning van interne gebruikers.Jouw takenpakket:Beheren en controleren van artikeldata en stuklijsten in Business CentralAanmaken van nieuwe artikelen en bewaken van de datastructuur (juistheid, logica en consistentie)Dagdagelijkse ondersteuning en controle van de verschillende afdelingen bij vragen rond Business Central, ontbrekende data, foutmeldingen, …Opleiden en ondersteunen van collega’s bij de uitrol van nieuwe functionaliteiten, tools of proceswijzigingenMonitoren van levertermijnen en bestelparameters in samenwerking met de aankoopafdelingOpstellen van heldere overzichten (en rapportages) voor datavalidatie, voorraadbeheer, aankoop en verkoopBeheren en continu verbeteren van processen in Business Central in overleg met de betrokken afdelingenFungeren als applicatiebeheerder van Business Central: aanspreekpunt voor interne gebruikers, onderhouden van gebruikersrollen en -rechten, testen en opvolgen van updatesOndersteunen van de Master Databeheerder bij het uitschrijven van procedures en werkinstructies, en opvolgen van maatwerkoplossingen in samenwerking met de softwarepartnerMeewerken aan de opzet, integratie en verdere uitbouw van het nieuwe PIM-systeem (Product Information Management) samen met de softwarepartnerZorgen voor correcte en consistente productdata in het PIM-systeem en de koppeling met Business CentralCoördineren van testscenario’s bij softwarewijzigingen of datamigratiesDocumenteren van processen en wijzigingen in systemen (change management)Jouw profielGrondige kennis van Business Central, met focus op artikelbeheer, logistiek en aankoopVertrouwd met Excel, Office 365-omgeving en PowerBiKennis van PIM-systemen (Perfion), masterdata management, Jet Reports is een sterk pluspuntAnalytisch sterk, nauwkeurig, procesmatig ingesteld en in staat om verbanden te leggen tussen data en operationele processenHands-on mentaliteit met verantwoordelijkheidsgevoel en oplossingsgerichte houdingCommunicatief vaardig: je stemt vlot af met collega’s en externe partners en kan technische info helder vertalenZelfstandig in het organiseren van je werk, maar ook een teamspelerErvaring met changemanagement, testen van software-updates of projectmatige verbetertrajecten is een meerwaardeWat bieden wij jou aanKiezen voor een job bij Manutti is kiezen voor een ruime waaier aan voordelen:Een contract van onbepaalde duur.Een groeiende, uitdagende organisatie met oog voor medewerkers.Een aantrekkelijke, gevarieerde functie waarbij geen enkele dag dezelfde is.Een ruime waaier aan opleidingsmogelijkheden zowel intern als extern.Een goede balans tussen werken en plezier.Je maakt deel uit van een familiale omgeving waar oprechtheid en teamspirit centraal staan.De kans om zaken te realiseren en je stempel te drukken in een bedrijf in volle expansie.Je bent een sleutelfiguur bij een toonaangevende speler in luxueus buitenmeubilair met unieke klanten.Een aantrekkelijk loon aangevuld met extralegale voordelen.