Medewerker aankoop

Accent Jobs

  • Merksem, Antwerpen
  • Vast
  • Voltijds
  • 20 dagen geleden
Wij bieden jouAls bediende aankoop mag je het volgende pakket verwachten:
  • Job optie vast!
  • Loon afhankelijk van ervaring.
  • Fulltime betrekking in een 40 urenweek, dus 12 ADV dagen
  • GEEN collectieve sluitingen
  • Uurrooster van 8u00-12u00 en 13u00-17u00
  • Ecocheques 250€/jaar
  • Maaltijdcheques 8€/dag
FunctieomschrijvingAls Inkoopmedewerker bij onze organisatie ben je verantwoordelijk voor een gevarieerd takenpakket dat zich afspeelt in zowel de administratie als het magazijn. Je volgt de volledige aankoopprocedure van A tot Z administratief op, met uitzondering van de prijsonderhandelingen die door het management worden uitgevoerd. Je onderhoudt nauw contact met leveranciers, maakt bestelbonnen aan en bestelt materialen. Bij lange levertermijnen of out-of-stock producten ga je actief op zoek naar alternatieven en onderhandel je waar nodig. Je volgt alle orders op en verwerkt deze zorgvuldig in het ERP-systeem. In geval van vertragingen, schade of ontbrekende goederen stuur je aanmaningen uit. Je stemt regelmatig af met collega's van verschillende departementen om de prioriteit van projecten te bepalen. Tot je verantwoordelijkheden behoren ook stockbeheer, het uitvoeren van stocktellingen, het ontvangen van orders, het controleren van goederen en het aanmaken van barcodes. Je meldt en bereidt retours voor en zorgt ervoor dat werkmateriaal en kledij tijdig klaarliggen voor de techniekers. Dankzij jouw veelzijdigheid en nauwkeurigheid draag je bij aan een vlotte werking van de aankoopafdeling in onze organisatie in België.Jouw profielJij bent een proactieve en oplossingsgerichte professional die altijd meedenkt over toekomstige projecten. Je neemt initiatief en werkt graag in teamverband, waarbij je collegialiteit en samenwerking hoog in het vaandel draagt. Met jouw uitstekende PC-vaardigheden, vooral in Excel en ERP-software zoals Plenion, Navision of SAP, kan je snel en accuraat werken. Je hebt een scherp oog voor detail, bent secuur in je administratie en kan goed overzicht bewaren in drukke periodes. Jij zorgt ervoor dat bestellingen tijdig en correct worden geplaatst, volgt deze nauwgezet op en weet flexibel te schakelen bij leveringsproblemen of tekorten. Dankzij jouw communicatieve vaardigheden onderhoud je vlot contact met leveranciers en collega's van verschillende afdelingen. Je bent betrouwbaar bij stockbeheer en stocktellingen, en zorgt ervoor dat goederen correct gecontroleerd en verwerkt worden. Als teamspeler ben jij de schakel tussen administratie en magazijn, en draag je bij aan een efficiënte werking in onze organisatie in België.BedrijfsinformatieOnze klant te Merksem biedt bedrijven een complete service voor alle soorten elektronische beveiliging, zoals alarminstallaties, camerabewaking, toegangscontrole, mistmachines en branddetectiesystemen. In plaats van standaardoplossingen werken wij met aangepaste oplossingen die gebruikmaken van de nieuwste technologieën. Onze grootste kracht ligt in het samenvoegen van verschillende beveiligingsoplossingen - inclusief functionele integraties - in één beheersplatform.Erkenningsnummer: W.INT.040 - W.INT.10 - VG13/BUO - VG1312/BC - 00137-406-20121024 - 00305-406-20121204Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Accent. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.14/8/2025,AntwerpenLogistiek & distributieAankoperBediendeBediendeDag-Voltijds506603

Accent Jobs