Administratief Medewerker - Assistent filiaalmanager

Actief Interim

  • Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 7 dagen geleden
  • Versneld solliciteren
Ben jij een echte duizendpoot? Hou je van werken onder druk? Lees dan gauw verder!Als administratief bediende binnen de afdeling verhuur en herstellingen van kraanwagens speel je een centrale rol in het operationele proces. Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van inkomende vragen, het coördineren van verhuurvragen en herstellingen, het plannen van transporten en het verzorgen van de facturatie. Je staat in nauw contact met klanten, chauffeurs, techniekers en andere interne afdelingen om een vlotte dienstverlening te garanderen.Jouw taken en verantwoordelijkheden?
  • Telefoons behandelen en doorschakelen naar de juiste instantie
  • Je zal dagelijks in contact staan met de techniekers
  • Offertes opmaken
  • Aankoop
  • Planning
Concreet: je wordt de rechterhand van de filiaalmanager.Wat wij van jou vragen:
  • Zeer goede kennis van het Nederlands en Frans
  • Je werkt nauwkeurig en bent analytisch sterk
  • Ervaring met MS Office
  • Klantgericht en stressbestendig
  • Technische kennis is een must!
Wat wij jou bieden:
  • Een dynamische en uitdagende functie
  • Een klein en tof team binnen
  • Zeer mooie verloning (afhankelijk van jouw ervaring)
  • Veel autonomie
  • €5 MC/dag
  • Een grote stabiele Nederlandse group
Heb je interesse in deze job? Of wil je er graag meer over weten?Reageer dan snel door de solliciteren met je persoonlijk cv.Hopelijk tot snel!

Actief Interim