
HR Officer
- Mechelen, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
- Je schrijft en publiceert vacatures die opvallen;
- Je spoort actief talent op, doet de eerste screenings en voert sollicitatiegesprekken;
- Je zorgt voor een warme en vlotte onboarding van nieuwe collega's;
- Je beantwoordt HR-vragen van collega's;
- Je houdt de personeelsadministratie up-to-date;
- Je bereidt de payroll voor en zorgt dat alles tot in de details klopt;
- Je ondersteunt bij internationale HR-projecten en strategische verbeteringen;
- Je werkt actief mee aan het optimaliseren van processen en tools;
- Je houdt HR-data bij en biedt ondersteuning bij analyses en rapportering;
- Je hebt 2 tot 4 jaar ervaring binnen verschillende HR-domeinen, zoals recruitment, administratie en payroll;
- Je bent een vlotte communicator zowel in het Nederlands als in het Engels;
- Je hebt een pragmatische instelling, neemt initiatief en schakelt makkelijk tussen verschillende taken;
- Je werkt gestructureerd en houdt ook van snelheid en variatie;
- Een gevarieerde HR-rol met ruimte voor initiatief, persoonlijke ontwikkeling en opleidingen;
- Fijne collega's in een leuke werkomgeving met een open sfeer en korte communicatielijnen;
- Een gezonde werk-privébalans door flexibele werktijden en de mogelijkheid tot telewerken;
- Een marktconform loonpakket met aantrekkelijke extralegale voordelen;