
Customer service medewerker
- Beerse, Antwerpen
- Vast
- Voltijds
Meer specifiek omvat je takenpakket:
- Het correct registreren van aankoopcontracten;
- Het maken van afspraken met leveranciers en zorgen dat de juiste voorwaarden worden vastgelegd in contracten;
- Het geven van duidelijke instructies aan leveranciers over hoe de goederen geleverd moeten worden en volgens welke aanmeldingsprocedures.
- Het verwittigen van de aankoper wanneer er iets niet geleverd wordt.
- De financiële opvolging van de aankoopactiviteit: zo hou je toezicht op de wijze waarop bepaalde zaken worden afgerekend, maak je lot-afrekeningen en geef je facturen door aan de accountants ter controle.
- Het in kaart brengen van de financiële flow en opvolgen van fixatieregels
- ....
- Beschik je over minstens 3 jaar ervaring in een commerciële functie binnen logistiek of aankoop;
- Hou je van administratie en internationale handel;
- Heb je een basiskennis boekhouding en douanecodes;
- Spreek je vloeiend Nederlands en Engels. Andere talen zijn een pluspunt!
- Ben je assertief en durf je kritische vragen te stellen;
- Werk je nauwkeurig
- Een vast contract;
- Maaltijdcheques;
- Groeps- en hospitalisatieverzekering;
- Fietsvergoeding;
- 30 verlofdagen;
- Een voltijdse job in een gezonde middelgrote onderneming met verschillende internationale vertakkingen;
- Een uitdagende en dynamische werkomgeving gecombineerd met een informele sfeer en een growth mindset;
- Leuke bedrijfsfeestjes!
- Glijdende uren;
- Thuiswerk - 1 dag per week
- Een zeer mooi loon! (Te starten vanaf €3500 bruto, stijgt op basis van leeftijd).