Helpdeskmedewerker - Frans / Nederlands (m/v/x)
Pairi Daiza
- Brugelette, Henegouwen
- Vast
- Voltijds
- Personen die problemen ervaren telefonisch te woord staan.
- De behoeften van deze personen analyseren en ze een passend oplossing aanbieden.
- Gevolg geven aan telefonische oproepen en de boodschappen overmaken aan de betrokken diensten.
- Gevolg geven aan de opmerkingen en informatieaanvragen die dagelijks binnekomen.
- Administratieve taken uitvoeren.
- U heeft minstens 2 jaar ervaring als medewerker op een klantendienst of als directieassistent(e).
- U kunt heel goed in het Frans en het Nederlands communiceren (zowel mondeling als schriftelijk).
- U kunt snel schakelen tussen verschillende taken.
- U kunt vlot overweg met het Microsoft Office pakket.
- U werk gestructureerd en kan in teamverband werken.
- U bent stressbestendig.
- U kunt diplomatisch en vriendelijk communiceren.
- U hebt een uitstekend voorkomen, bent vriendelijk, behulpzaam, dynamisch, vooruitziend en hebt oog voor detail.
- U bent flexibel en maakt er geen probleem van om (door onze sector) ook in het weekend en op feestdagen te werken.