Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor klantcontact en planning?Als Service Advisor ben je de spil tussen de klant en de werkplaats. Je zorgt voor een optimale servicebeleving door klanten professioneel te adviseren en te begeleiden bij onderhoud en herstellingen aan hun vrachtwagens. Je coördineert werkorders, bewaakt de planning en communiceert duidelijk met zowel klanten als monteurs.Jouw verantwoordelijkhedenKlanten ontvangen, adviseren en informeren over onderhoud en reparaties.Werkorders opstellen en communiceren met de werkplaats.De planning van de werkplaats beheren en opvolgen.Offertes opstellen en bespreken met klanten.Garantieaanvragen en technische dossiers verwerken.Facturatie voorbereiden en afhandelen.Klanten op de hoogte houden van de voortgang van de werkzaamheden.Wat wij van jou vragen:Sterke computervaardigheden en administratief nauwkeurig.Technische ervaring is een pre, maar geen must. De wil om je tanden in de job te zetten is belangrijker.Sterke communicatieve en klantvriendelijke vaardigheden; je hebt een goede kennis van de Nederlandse taal, kennis van Frans is een plus.Wat wij jou bieden:Een uitdagende en afwisselende functie in een dynamische werkomgeving.Een salaris op basis van ervaring.Maaltijdcheques van €7 per gewerkte dag.Een fijne werksfeer in een topteam.Werken in een filevrije omgeving.Mogelijkheden tot bijscholing en persoonlijke ontwikkelingContacteer ons via: Actief.Turnhout@Actief.be of bel naar 014 40 50 60.