
Management Assistant
- Zemst, Vlaams Brabant
- Vast
- Voltijds
- u bent het aanspreekpunt voor onze winkels bij herstellingen aan de winkelpanden.
- u volgt deze herstellingen op van A tot Z en bent verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling ervan. Dit houdt in: het contacteren van leveranciers/servicediensten en het bevragen van beschikbaarheden; het inplannen van de herstellingen; en het financieel afhandelen van de facturen.
- u biedt ondersteuning aan verschillende managers bij lopende vastgoedprojecten.
- u voert voorbereidende administratieve taken uit en staat hierbij in nauw contact met verschillende interne en externe stakeholders.
- u hebt minstens een bachelordiploma in administratie of hebt aantoonbare ervaring in dit domein ;
- u beschikt over relevante ervaring in een soortgelijke functie, wat een pluspunt is ;
- u hebt een uitstekende beheersing van gesproken en geschreven Nederlands en Frans. U hebt ook een zeer goede kennis van het Engels;
- u hebt IT-kennis, met name in MS Office (PowerPoint, Word, Excel) ;
- u bent communicatief, leergierig en houdt van een dynamische werkomgeving ;
- u werkt zelfstandig, proactief, servicegericht en bent sterk in time management ;
- u hebt vooral de goesting om er elke dag voluit voor te gaan, de rest leert u on-the-job.
- een marktconform salaris ;
- een bekend en dynamish werkomgeving ;
- een voltijds vast contract van 36 uren/week ;
- een waaier van talrijke extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, premie, telewerk mogelijk 1 dag/week, enz…).