
Afdelingsverantwoordelijke 35h
- Gent, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Klanten een hoog serviceniveau bieden via stijladvies, productkennis en een sterke winkelervaring
- Verkoopgegevens analyseren en samenwerken met de Store Manager om de commerciële prestaties van jouw afdeling/concessie te maximaliseren
- Een team van verkoopmedewerkers aansturen om uitstekende servicenormen te behalen
- Ondersteunen bij de rekrutering en zorgen voor de onboarding en opleiding van nieuwe medewerkers
- De Store Manager ondersteunen bij het identificeren van toekomstig talent en het opstellen van ontwikkelingsplannen om hun groei te begeleiden
- Toezicht houden op de dagelijkse winkelactiviteiten
- Een merkambassadeur zijn en de best mogelijke ervaring aan onze klanten bieden
- De rol van Store Manager opnemen bij diens afwezigheid
- Je begrijpt wat een uitstekende klantervaring inhoudt.
- Eerdere ervaring in retail of direct klantcontact.
- Goede beheersing van het Engels (lezen/schrijven/spreken) en vloeiend Dutch.
- Je houdt ervan om een positieve werkomgeving te creëren en een team te leiden.
- Je bent resultaatgericht en houdt van multitasking.
- Je ontwikkelt jezelf graag en stimuleert de groei van anderen.
- Je draagt bij aan het opbouwen van een goed functionerend team en staat open voor verschillende perspectieven.
- Je blijft op de hoogte van de laatste trends, klantbehoeften en concurrentieactiviteiten, en stelt ideeën voor om de verkoop en klantervaring te verbeteren.
- Je ondersteunt anderen in hun groei door constructieve feedback te geven.
- Je bent zelfbewust, begrijpt dat acties gevolgen hebben, en bent respectvol en onbevooroordeeld in je interacties.
- Je neemt initiatief en persoonlijke verantwoordelijkheid om taken uit te voeren en klanten een uitstekende ervaring te bieden.
- Je kunt effectief prioriteiten stellen en je aanpassen aan plotselinge veranderingen.
- Je communiceert duidelijk en beknopt, en luistert actief naar andere standpunten.
- Je ziet kansen om dagelijkse processen te verbeteren.
- Ervaring in het verbeteren van verkoopresultaten via anderen.
- Ervaring in rekrutering; talentmanagement, prestatiebeheer en teamontwikkeling zijn een pluspunt.
Omwille van ons gegevensbeleid aanvaarden we enkel sollicitaties via onze carrièrepagina.Voordelen :Wij bieden al onze medewerkers aantrekkelijke voordelen en tal van ontwikkelingsmogelijkheden.
Alle medewerkers genieten van 25% personeelskorting, geldig op alle merken van de H&M Group, zowel in de winkel als online.
Naast deze personeelskorting nemen alle medewerkers deel aan ons H&M Incentive Program – HIP.
Meer informatie over dit programma vind je hier: hereVoor collega’s die in België gevestigd zijn, bieden we bovendien:
- 25% personeelskorting op alle merken van de H&M Group
- Een 13de maand
- Vakantiegeld
- Een HIP-programma (pensioenbonus)
- Mogelijkheid tot maaltijdcheques
- 70% terugbetaling van openbaar vervoer
- Benefits at Work
- Opleidingen