
Helpdesk medewerkers M/V/X
- Brussel
- Vast
- Voltijds
- In deze rol werk je samen met een 30 tal collega's, 6 team leaders geven opleiding en ondersteuning en helpen met een optimale ontwikkeling.
- Jouw belangrijkste opdracht is het aannemen van binnenkomende oproepen, met vragen rond zeer uiteenlopende RSZ-aangelegenheden, vragen kunnen komen van Particulieren, werkgevers, artsen...
- Je komt in aanraking met heel uiteenlopende domeinen ; de bouwwereld, de medische wereld, gepensioneerden, financiële instellingen etc..
- Er gaat geen dag voorbij dat je niets nieuws geleerd hebt, zowel inhoudelijk als technisch, je werkt er met 200 verschillende toepassingen.
- Dit is een call-job, waar je gezond verstand actief op proef gesteld wordt, je hebt er geen script en hebt alleen kwalitatieve gesprekken.
- Het is een hele uitdaging om steeds nieuwe zaken aan te leren, het houdt je alert en op de hoogte van nieuwe zaken.
- Diploma middelbaar/ ASO of Technisch 7e jaar
- Zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans gesproken en geschreven vereist
- Werken in shiften: 7u-20u (7u36 / dag)
- Ervaring in een contactcenter is een pluspunt
- Interesse in materies zoals Sociale zekerheid
- Affiniteit met IT - analytisch
- Interesse om bij te leren
- Werkregime : Voltijds
- Hetzelfde uurrooster wordt per week aangehouden
- Maaltijdcheques en terugbetaling woon-werkverkeer
- Je werkt vlakbij een Brussels treinstation en ook Bus en tram zijn nooit ver weg
- Ook voor fietsers is er parking voorzien
- Je werkt in een aangename werkomgeving
- Er wordt naast de opleiding 'on the job' ook geïnvesteerd in continue opleiding