
Business & Process Controller
- Deerlijk, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Beheren van de financiële organisatie van je business unit of project: analytische structuur, closing schedule, masterdata;
- Bewaken van de tijdelijke maatschappen verbonden aan je project – overleg met legal waar nodig;
- Uitwerken en bespreken van maand en kwartaal resultaten met de divisie of project managers;
- Uitwerken en bespreken van de jaarbudgetten, kwartaal forecasts en het daaraan verbonden actieplan;
- Opvolging van de projectresultaten en de contractuele financiële bepalingen;
- Aanleveren en bewaken kasplanning projecten en vennootschappen;
- Financiële expertise en ondersteuning brengen in je divisie, departement, vennootschap en project;
- Je werkt vanuit de kantoren te Deerlijk (hoofdzetel) en Zedelgem. Occasioneel verplaats je je naar de andere vestigingen.
Iets voor jou? Lees snel verder!Jouw rol als Business & Process Controller:
- Beheren van de financiële organisatie van je business unit of project: analytische structuur, closing schedule, masterdata;
- Bewaken van de tijdelijke maatschappen verbonden aan je project – overleg met legal waar nodig;
- Uitwerken en bespreken van maand en kwartaal resultaten met de divisie of project managers;
- Uitwerken en bespreken van de jaarbudgetten, kwartaal forecasts en het daaraan verbonden actieplan;
- Opvolging van de projectresultaten en de contractuele financiële bepalingen;
- Aanleveren en bewaken kasplanning projecten en vennootschappen;
- Financiële expertise en ondersteuning brengen in je divisie, departement, vennootschap en project;
- Je werkt vanuit de kantoren te Deerlijk (hoofdzetel) en Zedelgem. Occasioneel verplaats je je naar de andere vestigingen.
- Je beschikt over een master handelsingenieur of handelswetenschappen, of gelijkwaardig door ervaring;
- Analytisch denken zit in jouw natuur en je hebt een scherp oog voor boekhoudkundige data,
- Je werkt nauwkeurig en resultaatgericht; zelfstandig werken is voor jou vanzelfsprekend, maar j bloeit op in een teamomgeving;
- Je beschikt over sterke Excel-vaardigheden en hebt ervaring met BI-Tools. Kennis van data cubes en ERP-Systemen zoals AFAS en Navision is een extra troef;
- Je communiceert vlot in het Nederlands en Frans, met een basiskennis van het Engels.
- Een job met pit in een vooruitstrevend bedrijf waar innovatie en groei hand in hand gaan;
- Jij bent een onmisbare schakel die mee de ruggengraat vormt van onze ondersteunde dienst;
- Mogelijkheid tot 2 thuiswerkdagen per week, afhankelijk van de planning;
- Volledig loonpakket met, een bedrijfswagen en tankkaart, een groeps- en hospitalisatieverzekering, € 250 eco-cheques, een laptop en gsm om overal vlot te werken;
- 12 ADV-dagen die jij inzet zoals het voor jou past;
- Collega’s die meedenken, bijspringen én lachen;
- Kansen om te groeien, bij te leren en je talenten volop te benutten.