
Telenet Technische klantendienstmedewerker - Part Time
- Hasselt, Limburg
- Vast
- Deeltijds
- Fungeren als het eerste aanspreekpunt voor klanten.
- Beantwoorden van vragen over onze producten zoals GSM, smartphones, telefonie, media, internet, en procedures.
- Het bieden van deskundig advies en oplossingen voor klantproblemen.
- Het documenteren van klantinteracties en het opvolgen van ongeopgeloste kwesties.
- Het aanbieden van producten of diensten op basis van het 'Best Fit' principe.
- Sterke communicatieve vaardigheden: Je bent in staat om effectief te communiceren en elke klant op een professionele en behulpzame manier te ondersteunen.
- Uitstekende beheersing van het Nederlands: Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands, wat essentieel is voor het begrijpen en beantwoorden van klantvragen.
- Sociaal en empathisch: Je bent een mensenmens, kunt je goed inleven in de behoeften van klanten, en bouwt gemakkelijk een goede verstandhouding op.
- Leergierig: Je hebt een sterke motivatie om te leren en jezelf voortdurend te verbeteren.
- Technische affiniteit: Je hebt een basiskennis en interesse in technische aspecten, wat je helpt om klanten te ondersteunen bij technische vragen en problemen.
- Ervaring: Je hebt al een eerste ervaring in het omgaan met klanten.
- Je werkt in een flexibel uurrooster (maandag tot vrijdag 8u-20u en zaterdag tot zondag en feestdagen tussen 9u-20u).
- Jouw planning krijg je 3 weken op voorhand
- Je krijgt een betaalde en doorgedreven opleiding over de producten, technische diensten en gesprekstechnieken.
- Na een geslaagde interimperiode, ga je over op een vast contract. Je krijg dan ook interessante extra legale voordelen (o.a. een hospitalisatieverzekering, etc..).
- Je werkt in een bruisende omgeving met een topsfeer.
- 4 dagen/week van thuis uit. 1 dag op kantoor in Hasselt.
Het spijt ons, maar deze recruiter accepteert geen sollicitaties uit het buitenland.