GEBOUWENBEHEERDER

Add Value

  • Temse, Oost-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 14 dagen geleden
IMWO-Invest nv werd opgericht door Dhr. Paul De Nil in 1963 onder de benaming
“Immobilière Maatschappij voor Woningbouw en uitvoering van stedenbouwkundige projecten IMWO”.
Oorspronkelijk was haar enige activiteit projectontwikkeling en realisatie van verkavelingen en
woningbouw in het Waasland.
Vrij snel is er echter ook aangevangen met het uitbouwen van een onroerend goed patrimonium door het
realiseren van verkavelingen en het bouwen van residentieel vastgoed in heel België.
Dit patrimonium is verder uitgebouwd met investeringen in retail vastgoed voor distributieketens (zoals
Aldi) in België en Frankrijk.
In de jaren '90 werd gestart met een dochterfirma Imwo France welke dezelfde activiteiten uitoefent als de
moederfirma.
Ondertussen heeft MWO-Invest al in meer dan 100 gemeenten projecten gerealiseerd, zowel in residentieel
als commercieel vastgoed, in samenwerking met haar aannemingsbedrijf Bouwpartners BV.
De organisatie telt vandaag een 40-tal medewerkers en realiseert een omzet van ca. 35 miljoen euro op
jaarbasis. De groep commercialiseerde de voorbije jaren een 20-tal units en 180 bouwgronden per jaar.TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN:Verhuur commercieel, residentieel en garages
  • Contractering: waarbij een juridische basis belangrijk is
  • Een goede relatie opbouwen, vooral met onze commerciële huurders (vb Aldi).
  • Financiële opvolging van de betalingen en dit met de juiste communicatieve
vaardigheden en klantgerichtheid.
  • Technische problemen oplossen (in functie van garantie in samenwerking met de
aannemers en Bouwpartners): opvolging van de uitvoering der werken en tijdig correcte
feedback geven aan de huurders en financiële afhandeling.
  • Opvolging verzekeringen (juist verzekerd + schadegevallen).
  • Opvolging keuringen en onderhoud (ketels, reinigen filters,…)
  • Administratieve opvolging begin en einde huur (plaatsbeschrijving, waarborgen, meters
nutsvoorzieningen,…), opstellen verhuurdossiers (vb EPC), aanstellen en opvolgen
makelaars & publicaties …
  • Grondige kennis van huurwetgeving (of bereid zijn dit op korte termijn te leren).
  • Indexaties opvolgen, in samenwerking met de boekhouding.
  • Evolutie huurprijzen in de buurt opvolgen en nieuwe huurprijzen voorstellen bij nieuwe
verhuur.
  • Beheersplan en begroting hiervan op korte en lange termijn opstellen.
  • Beheer garagecomplexen en parkeergarages.
  • Beheer Parking De Burcht Aalst samen met de parkingbeheerder: abonnementen,
financieel beheer.
  • Beheer van gebouwen .
2
  • Technisch beheer van de panden die volledig in eigendom zijn van IMWO-Invest (waar
geen syndicus) + controle facturen.
  • Opvolging VME (waar wel een syndicus is): sporadisch bijwonen algemene
vergaderingen, nazicht afrekeningen en doorrekening aan huurders.
  • Berekening provisies kosten gemeenschappelijke delen aan huurders.
  • Beheer commerciële sites in België.
  • Verkoop – aankoop
  • Commercieel vastgoed: evalueren of de locatie rendabel blijft en tijdig verkopen indien
dit niet zo is.
  • Residentieel vastgoed: oudere panden of panden met een minder rendement verkopen
indien deze vrijkomen, of indien verhuurd met huur achterstand (wanbetaling,
burenhinder of gebrekkig onderhoud) .
  • Verkoopdossiers samenstellen (PID, foto's..), aanstellen en opvolgen makelaars &
publicaties, keuring elektrische installatie, asbestinventaris, EPC: zelf of uitbesteden aan
een makelaar.
  • Zoeken van nieuwe commerciële opportuniteiten en evalueren of deze rendabel kunnen
zijn.
  • Overkoepelende opvolging van beheer in Frankrijk, samen met ons Frans team:
  • bijsturen waar nodig.
  • commerciële & marketing aanpak.
PROFIEL:Passie voor vastgoed is nodig, een opleiding vastgoedbeheer is zeker een plus.
Talenkennis: Nederlands en Frans.
Goede kennis Excel, Word (Microsoftpaketten) en elektronisch agendabeheer.
Regelmatige verplaatsingen naar de diverse werven en panden in heel België en indien nodig naar NoordWest Frankrijk. Een bedrijfswagen is voorzien .
  • Praktisch ingesteld
  • Zin voor analyse en bepaling van rendementen
  • Goede planning en coördinatie
  • Plichtsbewust en zin voor verantwoordelijkheid
  • Goede feeling voor Marketing
  • Klantgericht !
  • Juridische kennis
  • Communicatief
  • Volhardend en probleem oplossend
  • Generalist
  • Sociaal , straalt vertrouwen uit
AANBOD:Als lid van het Managementteam zal je mee het verschil maken bij elke belangrijke beslissing inzake
de bestaande panden.
  • Je rapporteert aan de Managing Director.
  • Marktconforme vergoeding.
  • Familiale context die je van dag één doet thuis voelen. Korte beslissingslijnen.
  • Functie met daadwerkelijke impact en zeer veel variatie en sociale contacten.
  • Integriteit, vertrouwen en engagement zijn de kernwaarden van IMWO-Invest.
MEER INFORMATIE:Stuur uw CV met motivatiebrief t.a.v. Philip Rosseel naar pr@addvalue.eu met vermelding van de referentie
PR - 2024 - Gebouwenbeheerder. Add Value behandelt elke reactie binnen de 48 u en discreet.
Voor meer informatie, contacteer Philip Rosseel op +32 475/758796 (dagelijks 8am - 9pm).Feel free to share!Add ValueAwarded by:Awarded by:Our officesAdd Value BrusselsBoulevard Lambermontlaan 119
1030 BrusselsT:
M:Our officesAdd Value AntwerpStraatsburgdok – Noordkaai 33
2030 AntwerpT:
M:Our officesAdd Value Luxembourg5-11 Rue Gaston Diderich
L-1420 LuxembourgM:© Add Value | | | |CookiesWant a cookie? To give you the most valuable and optimal experience on this website, we use cookies. |Accept all cookiesCookies statementWant a cookie? To give you the most valuable and optimal experience on this website, we use cookies.Accept cookies Done!Functional cookiesFunctional cookies ensure that the website is usable. This is done by enabling basic functions of the website. Without these cookies, the website cannot function properly.Statistic cookiesCookies allow us to measure the use of the website and to understand how visitors use our website. The data is collected and reported for statistical analysis purposes.

Add Value