Algemeen directeur (A5a-A5b)
Zorg Stekene
- Stekene, Oost-Vlaanderen
- € 5.338 per maand
- Vast
- Voltijds
Relevante anciënniteit, ook uit de privé of zelfstandige activiteit, wordt meegenomen. Een loonsimulatie kan gevraagd worden viaExtralegale voordelen:maaltijdcheques met een zichtwaarde van € 8,00 (werkgeversaandeel: € 6,91)fietsvergoeding van 35 cent per kilometer2de pensioenpijlerhospitalisatieverzekeringeen thuiswerkvergoedingtussenkomst in de kosten van het openbaar vervoer voor woon-werkverkeereen aantrekkelijke verlof- en feestdagenregelingpersoneelsvoordelen zoals winkelkortingen, dieren- en pretparkkortingen, cinemakortingen,…gratis griepvaccin in het najaarSolliciteer?Zin om de leiding van Zorg Stekene op jou te nemen?Stuur dan uiterlijk zondag 28 april 2024 je kandidatuur door via de sollicitatie knop. Jouw kandidatuur dient volgende documenten te bevatten:- Jouw CV waaruit duidelijk de vereiste ervaring blijkt- Motivatie met toelichting omtrent de gevraagde affiniteit- Kopie van je diploma- Uittreksel uit het strafregister (max 3m oud)Deze selectieprocedure wordt exclusief begeleid door Quintessence.Alle kandidaturen worden gescreend na de uiterste inschrijvingsdatum en ter goedkeuring voorgelegd aan de raad van bestuur van 2 mei 2024. Pas daarna zal je verder bericht krijgen over jouw kandidatuur.Toegelaten kandidaten worden na 2 mei uitgenodigd voor de selectieprocedure. Wij wensen de doorlooptijd van de selectie zo kort mogelijk te houden. Om die reden geven wij hierbij reeds de verschillende selectiestappen en data (onder voorbehoud van wijzigingen) mee. Gelieve hier reeds rekening mee te houden.Stap 1: een verkennend gesprek – 16 mei 2024Stap 2: een jurygesprek met voorbereidende casus – 24 mei 2024Stap 3: een assessment center – week van 3 juni 2024Nog vragen?Heb je vragen over de selectieprocedure dan kan je steeds terecht bij Emma Jodts via : 03 432 27 43 of emma.jodts@zorgstekene.beVoor meer specifieke informatie over de jobinhoud kan je contact opnemen met Grietje Cortebeek, voorzitter van de raad van bestuur via 0470 28 22 50.