
Administratief Bediende
- Nazareth, Oost-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Onderhouden van klantrelaties via telefoon en e-mail.
- Bewaken van het volledige orderproces: opmaken dossiers, facturen en standaard offertes.
- Verwerken orders website
- Up-to-date houden van klantendossiers in ons systeem.
- Administratief verwerken van aan- en afmeldingen van machines.
- Ondersteunen bij de planning van chauffeurs en hun ritten.
- Opvolgen van keuringen voor hoogwerkers en andere toestellen.
- Klantgericht en commercieel ingesteld, met oog voor resultaat.
- Je bent communicatief sterk, stressbestendig en kan prioriteiten stellen.
- Teamspeler, maar ook zelfstandig werken gaat jou goed af.
- Vlotte kennis van Microsoft Office (Word, Outlook, Excel).
- Taalvaardig: naast Nederlands spreek je ook vlot Frans.
- Een vast contract bij een groeiend en dynamisch bedrijf.
- Een aantrekkelijke verloning aangevuld met maaltijd- & Ecocheques.
- Een leuke werksfeer en echte collega's.
- Het vertrouwen om jouw dagtaak met de nodige verantwoordelijkheid zelf in te vullen
- Groeimogelijkheden in een stabiele omgeving
StepStone
Het spijt ons, maar deze recruiter accepteert geen sollicitaties uit het buitenland.