Customer Service medewerker Logistiek - Noordrand Antwerpen

Page Personnel

  • Antwerpen
  • € 24.000-45.600 per jaar
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
  • Je bent verantwoordelijk voor de toegewezen klantenportefeuille.
  • Signaleren van structurele problemen en indien nodig escaleren naar het management of voorstellen van oplossingen.
  • Endverantwoordelijk voor de volledige, correcte en foutloze operationele afhandeling van het dossier volgens afspraken met de klant.
  • Eindcontrole van de Bill of Ladings (B/L) en Letter of Credits (L/C).
Je hebt interesse in de maritieme sector? |Je bent communicatief sterk en wil graag jouw talenten verder ontwikkelen
  • Je hebt een bachelordiploma op zak
  • Basiskennis van expeditie vereist (kennis van havenpraktijken, incoterms, verzekering, douane en BTW, en Bill of Lading.)
  • Een goede kennis van vakjargon in het Frans en Engels is nodig voor contact met klanten, rederijen, enz.
  • Uitgebreide kennis van expeditie is vereist, inclusief zeevrachtregelgeving, havenpraktijken, incoterms, douane en ladingverzekering, douane & BTW, Bill of Lading, Eur1, L/C, certificaten, enz.
Onze klant is een wereldwijd logistiek bedrijf dat zich specialiseert in het efficiënt en betrouwbaar verzenden van pakketten en vracht. Het biedt een breed scala aan logistieke oplossingen voor zowel particulieren als bedrijven, met een focus op snelheid en kwaliteit van dienstverlening. Met geavanceerde technologieën en een uitgebreid netwerk van partners streeft onze klant naar een naadloze verzendervaring voor zijn klanten.
  • Diverse extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en ecocheques
  • Glijtijden voor flexibiliteit in werktijden.
  • Mogelijkheid tot thuiswerken voor extra comfort en efficiëntie.
  • Fietsleasing voor duurzame en gezonde verplaatsing naar het kantoor
  • Meerdere teambuldings zoals weekends weg, nieuwjaarsreceptie en veel meer
  • Een leuke werksfeer met een pingpongtafel voor ontspanning tijdens de middagpauze

Page Personnel