
Digital marketeer
- Zedelgem, West-Vlaanderen
- € 2.200-3.000 per maand
- Vast
- Voltijds
- Beheren en optimaliseren van de Pardot-flows. Denk aan catalogusdownloads, webinars, promotiecampagnes of lead nurturing: jij zorgt dat alles stroomt en converteert.
- Je laat Google Ads voor de klant werken. Of het nu gaat om slimme SEA-strategieën of rake marketingcampagnes. Jij jaagt op relevante klikken.
- SEO? Voor jou is dat geen zoekterm, maar een sport. Jij schaaft aan structuur, laadtijden en zoekwoorden tot we bovenaan staan te pronken.
- Je ontleedt klantgedrag alsof je CSI speelt in de webshop: waar klikken ze, waar haken ze af, en belangrijker waarom?
- Je koppelt slimme inzichten aan concrete acties en dashboards waar zelfs de CEO warm van wordt.
- Je plant, test, stuurt bij en scoort. En dat allemaal zonder je koffie koud te laten worden. (Of toch zelden.)
- Je hebt ervaring met marketing automation, SEA, SEO en een gezonde dosis nieuwsgierigheid.
- Je kan overweg met tools als Hubspot, Google Ads, Analytics of je leert ze snel genoeg kennen om ermee te toveren.
- Je krijgt geen stress van data, wel kriebels van een conversieratio boven de 8%.
- Je communiceert helder, vlot en met een vleugje humor. Ja, ook in dashboards.
- Je denkt niet alleen mee, maar vooruit. Jij spot opportuniteiten nog voor ze hun schoenen aanhebben.
- Je spreekt Nederlands en kan je uit de slag trekken in het Frans (ça va, pas de panique)
- Een job met véél afwisseling en weinig saaiheid.
- Een grondige opleiding bij de start.
- Een loon dat meegroeit met jouw ervaring, met:
- Maaltijdcheques van €8/dag (voor stevige eters en gezonde knabbelaars)
- Hospitalisatieverzekering
- 32 verlofdagen per jaar. (20 collectief + 12 ADV's)
- Elke dag vers fruit (en af en toe ook taart)
- Teambuildings met een hoek af - barbecues, bergen beklimmen en alles ertussen.
- Communicatietrainingen om nog scherper te worden in je rol.