
Verantwoordelijke kledingwinkel - Mechelen
- Mechelen, Antwerpen
- Interim
- Voltijds
- Je leidt de winkel samen met je team en stuurt op resultaat.
- Je adviseert klanten professioneel en klantgericht.
- Je creëert een warme, uitnodigende winkelbeleving.
- Je organiseert de dagelijkse werking en motiveert je team.
- Je werkt samen met collega-managers en de Area Manager.
- Je bent ambassadeur van klantvriendelijkheid en versterkt actief de commerciële werking.
- Je rapporteert aan de directie en neemt initiatief voor groei.
- Je hebt idealiter een eerste ervaring in een leidinggevende of gelijkaardige functie binnen retail.
- Ervaring in de modesector is een pluspunt.
- Je bent commercieel ingesteld en klanttevredenheid staat voor jou centraal.
- Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en georganiseerd.
- Je bent positief, dynamisch en spontaan.
- Je houdt van menselijk contact en vindt zorg dragen voor anderen belangrijk.
- Teamwerk motiveert je en je streeft samen met je collega’s naar het beste resultaat.
- Aantrekkelijk salarispakket
- Resultaatgerichte bonussen
- Extralegale voordelen.
- 36-uren werkweek met 26 verlofdagen.
- Eindejaarspremie.
- Personeelskorting + seizoensgebonden outfits.
- Hospitalisatieverzekering
- Vergoeding woon-werkverkeer.
- Leuke extra’s zoals een Family Day, personeelsfeest en geschenkacties.
We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid.
Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen.
Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan,
of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management.