teamcoach contact center

Randstad

  • Mechelen, Antwerpen
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
Voor een bedrijf in Mechelen zijn we op zoek naar een teamcoach om een team van klantenadviseurs aan te sturen die dagelijks contact hebben met klanten. Deze adviseurs handelen inkomende klantcontacten af via telefoon, e-mail en chat, en in beperkte mate ook outbound contacten. Je rapporteert direct aan de Operations Manager van het project. ...Verantwoordelijkheden:Leiding geven aan, begeleiden en coachen van klantenadviseurs om zowel kwantitatief als kwalitatief goede prestaties te waarborgen en te verbeteren. Je hebt een passie voor klantcontacten en kunt jouw team ondersteunen en ontwikkelen om uitstekend contact te hebben met klanten.
Motiveren van het team en het bevorderen van de teamgeest, evenals het welzijn van elk individu.
Samenwerken met verschillende ondersteunende afdelingen zoals HR en Workforce Management om de optimale werking van het team te garanderen.
Analyseren en rapporteren van de individuele resultaten van medewerkers, en deze afstemmen op de te behalen doelen.
Het naleven van interne beleidsregels en procedures en handelen volgens de bedrijfswaarden, ongeacht de werkomgeving.
toon meerVoor een bedrijf in Mechelen zijn we op zoek naar een teamcoach om een team van klantenadviseurs aan te sturen die dagelijks contact hebben met klanten. Deze adviseurs handelen inkomende klantcontacten af via telefoon, e-mail en chat, en in beperkte mate ook outbound contacten. Je rapporteert direct aan de Operations Manager van het project.Verantwoordelijkheden:Leiding geven aan, begeleiden en coachen van klantenadviseurs om zowel kwantitatief als kwalitatief goede prestaties te waarborgen en te verbeteren. Je hebt een passie voor klantcontacten en kunt jouw team ondersteunen en ontwikkelen om uitstekend contact te hebben met klanten.
Motiveren van het team en het bevorderen van de teamgeest, evenals het welzijn van elk individu.
Samenwerken met verschillende ondersteunende afdelingen zoals HR en Workforce Management om de optimale werking van het team te garanderen.
Analyseren en rapporteren van de individuele resultaten van medewerkers, en deze afstemmen op de te behalen doelen.
Het naleven van interne beleidsregels en procedures en handelen volgens de bedrijfswaarden, ongeacht de werkomgeving.ervaringtaken
  • Ervaring met leidinggeven / superviseren
  • Coaching
  • Advies verlenen
  • opleidingen opstellen
jouw aanbodJe kunt jouw klantgerichte denkwijze inspirerend overbrengen naar jouw team, met oog voor het gewenste resultaat.
Je bent een natuurlijke people manager en fungeert als voorbeeld voor anderen.
Je hebt concrete ervaring in een leidinggevende functie in een klantgerichte omgeving.
Je herkent kansen om werkafspraken te verbeteren en aarzelt niet om professionele initiatieven te nemen.
Je kunt goed balanceren tussen interne bedrijfsvoering en klantbehoeften.
Je hebt een goede kennis van alle kantoortoepassingen en werkt fulltime.ons aanbodEen functie gericht op people management en resultaatgerichtheid, met autonomie en ruimte voor initiatief.
Opleidingsmogelijkheden voor professionele en persoonlijke ontwikkeling in een groeiend bedrijf met diverse loopbaanmogelijkheden.
Mogelijkheid tot thuiswerken (bespreekbaar).
Een salarispakket op basis van ervaring, aangevuld met extralegale voordelen.
Contract van onbepaalde duur.
Locatie: Mechelen, tegenover het station van Mechelen.bedrijfsprofielHet bedrijf is een gevestigde waarde op de Belgische markt van Contact Centers en nog steeds in volle ontwikkeling.Het bedrijf is een gevestigde waarde op de Belgische markt van Contact Centers en nog steeds in volle ontwikkeling.sollicitatieprocedure.Benieuwd hoe het sollicitatieproces loopt? Ontdek hier hoe wij je helpen om de job binnen te halen.1 van 5solliciteren is heel eenvoudig.Klik op de 'solliciteer nu'-knop, maak je profiel aan en motiveer waarom jij de beste kandidaat bent voor deze job. Tip: hou je profiel up-to-date, zodat je altijd snel kan solliciteren.2 van 5je ontvangt een bevestigingsmail.Zo weet je dat wij met je sollicitatie aan de slag gaan. Heel concreet bekijken we of jouw profiel beantwoordt aan de eisen van de job.3 van 5je komt in aanmerking!Dan nemen we contact op. We overlopen samen je cv en de verdere stappen van je sollicitatie (gesprek, testing, referenties, rondleiding, ...).4 van 5we bespreken je cv met onze klant.We maken hem duidelijk waarom jij de geknipte kandidaat bent. Zodra hij zijn feedback geeft - dat kan soms enkele dagen duren - brengen we je op de hoogte.5 van 5is het bedrijf enthousiast?…en ben jij dat ook nog altijd? Dan kan je het contract tekenen en is het tijd voor een feestje!contacteer ons.voor al je vragen neem contact op met.IViona van de weghe en ruth engelbeenvacatures in je mailbox.Makkelijk gepaste jobs ontvangen in jouw mailbox? Wanneer jij wilt? Dat kan met de Randstad jobagent!e-mailadres*frequentieIk ga akkoord met het gebruik van mijn gegevens voor het versturen van jobagents. verzendenJob alert succesvol aangemaakt.je motivatiesolliciteercontracttypecontracttypejobs per sectorjobs per sectorcontacteer onscontacteer onsmy Randstadmy Randstadvoor werkgeversvoor werkgeversRandstad Belgium nv (BE0402.725.291), Randstad Construct nv (BE0438.801.472), allen gevestigd in Access Building, Keizer Karellaan, 586 bus 8 te 1082 Brussel

Randstad