
(Administratief) Aankoper | Handzame | Vast contract
- Handzame, West-Vlaanderen
- Vast
- Voltijds
- Behandelen van prijsaanvragen vanuit de verkoopafdeling
- Plaatsen van dagelijkse bestellingen
- Opvolgen van orderbevestigingen en wachttijden
- Opstellen en opvolgen van claims
- Controleren van aankoopfacturenDaarnaast ondersteunt de aankoper het magazijn en artikelbeheer:
- Aanmaken van artikelreferenties en opstellen van stocklijsten
- Zorgen voor een vlotte informatiestroom binnen het aankoopteam
- Terugkoppeling naar magazijn en verkoopteam
- Onderhouden van leveranciersrelaties en voeren van aankoopgesprekkenProfiel Bacheloropleiding of gelijkwaardige ervaring
Goede kennis van Nederlands en Engels; Duits en Frans zijn een plus
Sterke administratieve en communicatieve vaardigheden
Nauwkeurigheid en inzicht in aankoopprocessen
Teamgericht, flexibel en oplossingsgericht
Vlot in Excel en vertrouwd met ERP-systemenAanbod Voltijdse functie in een stabiele, groeiende onderneming
40-urenweek met 32 betaalde verlofdagen
Competitief loonpakket met extralegale voordelen (maaltijdcheques van €6,65 + groepsverzekering)
Thuiswerk van 1-2 dagen per week na onboarding
Interne opleiding van 6 maanden en ruimte voor professionele groei
Toegang tot fitness, recreatie en bedrijfsmaaltijden
Regelmatige groepsactiviteiten en een actief feestcomitéAdecco Permanent Recruitment Hub werkt enkel op vacatures die jou een onmiddellijk vast contract garanderen. Wij staan in voor rekrutering & selectie bij onze klanten.Interesse in deze vacature? Solliciteer online, wij garanderen een snelle en discrete behandeling van je kandidatuur.
Zit je nog met vragen? Of is dit jobvoorstel niet helemaal wat je zoekt?
Contacteer ons, wij bespreken graag mogelijkheden op maat.Adecco Permanent Recruitment Hub - 051 66 11 20 - prc.west@adecco.be