
Customer Service B2B Inhouse
- Mechelen, Antwerpen
- € 2.300-2.900 per maand
- Vast
- Voltijds
- Eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel telefonisch als per mail.
- Ondersteunen van de planningsafdeling in samenwerking met collega's.
- Behandelen van aanvragen van B2B klanten.
- Registreren van transporten.
- Klachtenbehandeling, inclusief foutopsporing en probleemoplossing.
- Coördinatie en opvolging van transporten via NaviTrans; anticiperen op vertragingen en klanten informeren.
- Verwerken van CMR's (controleren en klasseren).
- Afbellen van potentiële klanten voor het plannen van afspraken voor verkopers, twee keer per jaar.
- Klantgericht met sterke communicatieve vaardigheden.
- Ervaring in B2B customer service.
- Proactief, probleemoplossend en stressbestendig.
- Teamspeler, ook in staat om zelfstandig te werken.
- Affiniteit met de transportsector en kennis van NaviTrans is een plus.
- Sterke organisatorische vaardigheden met oog voor detail.
- Flexibel en leergierig.
- Vloeiend in Nederlands en Frans.
- Je werkt in shiften tussen 7u30 en 18u.
- Maaltijdcheques en loon volgens ervaring en kennis.
- Vast contract mogelijk na gelaagde interim
- Je verplaatste je met een eigen wagen of fiets. (Openbaar vervoer is niet mogelijk)