Administratief bediende - kennis boekhouding

Actief Interim

  • Wetteren, Oost-Vlaanderen
  • Vast
  • Voltijds
  • 1 maand geleden
  • Versneld solliciteren
Ben jij een administratieve duizendpoot met boekhoudkundige kennis? Hou je van afwisseling, structuur en cijfers? Dan is deze job écht iets voor jou!Je zal werken bij een verdeler van een bekend automerk, actief in zowel nieuwe als tweedehandswagens.Een greep uit jouw takenpakket:
  • Je staat in voor het inboeken van facturen en creditnota's.
  • Je zal de banktransacties controleren en opvolgen en helpt met het opstellen van betaallijsten.
  • Je biedt ondersteuning bij BTW- & Intrastat-aangiftes.
  • Allround admin-taken, naast je vaste boekhoudwerk.
  • Flexibel bijspringen waar nodig in het team (receptie / showroom).
Wat wij van jou vragen:
  • Je hebt een diploma in boekhouding of gelijkwaardige ervaring.
  • Je bent hands-on, leergierig en durft initiatief nemen.
  • Nauwkeurig werken? Dat is helemaal jouw ding!
  • Je durft communiceren. Ook in het Frans en het Engels.
  • MS Office kent weinig geheimen voor jou.
Wat wij jou bieden:
  • Een voltijdse functie in een familiale setting.
  • Een interimfunctie met een optie op een vast contract.
  • Verloning tussen €2194,32 & €2400.
  • Een job met voldoende variatie en verantwoordelijkheid.
Zin om aan de slag te gaan als administratief medewerker met kennis boekhouding? Solliciteer eenvoudig online, wij nemen snel contact met je op!

Actief Interim