
Teamverantwoordelijke facilitaire diensten regio Boom
- Antwerpen
- € 2.396-3.882 per maand
- Vast
- Voltijds
- Leidinggeven aan en coachen van het schoonmaakteam.
- Plannen, coördineren en opvolgen van de dagelijkse taken.
- Problemen oplossen en klachten behandelen.
- Motiveren en enthousiasmeren van medewerkers.
- Werkroosters en jaarplanningen opstellen en opvolgen.
- Vergaderingen inplannen en voorzitten.
- Begeleiden van nieuwe medewerkers en collega’s onder Artikel 60.
- Samenwerken met de aankoopdienst voor bestellingen en defectmeldingen.
- Correcte prikklokregistraties bijhouden.
- Toezien op veiligheid, gezondheid en naleving van milieuregels (ISO14001).
- Financiële planning en budgetbeheer voor materialen.
- Ondersteunen bij interne evenementen.
- Administratieve taken verwerken (rapportage, personeelsadministratie, enz.).
- Je bent zelf een echte teamplayer en moedigt een goede samenwerking binnen jouw ploeg en met andere teams aan. Je stelt het gezamenlijk belang boven het eigenbelang.
- Je houdt van resultaatgericht werken. Zo hou je het doel van taken voor ogen, maak je optimaal gebruik van tijd en weet je resultaten en doelen te behalen met de aanwezige middelen.
- Je ziet en begrijpt evidente gevoeligheden, je kan je inleven in personen en situaties.
- Je bent flexibel en past je aanpak en/of gedrag aan naar de concrete situatie. Je toont bereidheid te leren en mee te groeien met veranderingen.
- Je huidige collega’s missen je nu al. Want jouw planningen brengen rust in ieders hoofd. Jij volgt alles tijdig en correct op en kan meerdere ballen tegelijk in de lucht houden.
- Je bent klantgericht en stelt alles in het werk om de verwachtingen van onze klanten te vervullen.
- Je bent ondernemend en kan veranderingen initiëren, ondersteunen en begeleiden. Je formuleert uitdagende (maar haalbare) doelstellingen en zet je ten volle in om die te bereiken.
- Ten slotte ben je een leidinggevende die richting geeft en er energie van krijgt om mensen te motiveren en te inspireren. Je bent positief ingesteld en brengt energie en dynamiek in het team.
- Jij neemt graag de verantwoordelijkheid om iedereen te begeleiden naar een zo efficiënt mogelijke samenwerking.
- Je weet helder en transparant te communiceren.
- Sterke leiderschapsvaardigheden en teamcoördinatie zitten in jouw bloed.
- Je communiceert vlot in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk.
- Je hebt basiskennis van computers en kunt werken met programma's zoals Word, Excel en Outlook. Je bent bereid om nieuwe computerprogramma's te leren die nodig zijn voor je werk.
- Ervaring binnen facilitaire diensten is een pluspunt.
- Je medewerkers werken met verschillende dienstroosters tussen 6u30 en 20u. Jijzelf werkt 7,36u/dag met een flexibel uurrooster, hoofdzakelijk tot 19u!
- Je bent bereid om ’s avonds te werken.
- Maaltijdcheques van 8 EUR
- Gratis hospitalisatieverzekering met de mogelijkheid voor je gezinsleden om hierop aan te sluiten aan voordelige voorwaarden
- Fietsvergoeding of een abonnement openbaar vervoer
- 36 dagen jaarlijkse vakantie
- Tweede pensioenpijler (extra legaal pensioen)
- Aanvullende ziekteverzekering
- Diverse opleidingsmogelijkheden
- Personeelsvereniging die kortingen aanbiedt op tal van evenementen, cultuurprogramma's, pretparken,…
- Laptop
- Mogelijkheid tot fietsleasing voor medewerkers met een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur
- We bieden je een voltijdse arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur.
- Je zal werken op volgend adres: Beukenlaan 44/1, 2950 Boom.
- Voor meer info over de inhoud van de functie kan je terecht bij: Wim Broos, technisch coördinator adviseur APB POA – Provinciale Scholen voor Tuinbouw en Techniek Boom (email wim.broos@provincieantwerpen.be).