STAGE - Customer Experience Analyst - (sept-dec

BNP Paribas

  • Brussel-Hoofdstad
  • Training
  • Voltijds
  • 25 dagen geleden
Bouw mee aan de wereld van morgenJoëlle en Victor de kans geven hun droomhuis te kopen. Anna begeleiden bij de opstart van haar eigen zaak. Bedrijven de middelen geven om te investeren in de toekomst. Ja, dat doen wij allemaal als bank. Maar hier worden ook wervende marketingcampagnes opgezet, coole video’s gemaakt en innovatieve oplossingen bedacht die het leven van onze klanten gemakkelijker maken en de wereld een stukje duurzamer.
Bouw jij mee?Op welke afdeling kom je terecht?Je werkt in Corporate Banking en meer in het bijzonder in de Cluster Employee Sales Channel, dat verantwoordelijk is voor het ontwerpen en ontwikkelen van oplossingen die gericht zijn naar onze sales teams. Dankzij onze toepassingen kunnen de beheerders van relaties beter worden voorgelicht over de behoeften van onze klanten en kunnen onze betrekkingen met hen worden versterkt om ze beter te kunnen bedienen op basis van kunstmatige intelligentie.Je zal werken vanuit Brussel.Om onze klanten en gebruikers nog beter te dienen, willen we de prestaties van onze toepassingen verbeteren en vaststellen waar we nog kunnen handelen. Omdat het meten van iets ook kennis is, willen we methoden ontwikkelen en toepassen voor kwantitatieve prestatieanalyses en daarmee de tevredenheid over onze toepassingen vergroten.Wat verwachten we van jou als stagiair?Je werkt in een klein team van professionals. Hoewel je zelfstandig kan werken en het project zelf kan beheren, word je goed omringd door collega’s bij de volgende taken:· Vaststelling van de juiste toe te passen methode;· Vertaling van deze methodologie in concrete en bruikbare resultaten;· Uitwerken van een voorstel voor het verzamelen van de resultaten, de presentatie en de exploitatie van de informatie;· Validering van de benadering rechtstreeks met de verantwoordelijken voor applicaties.Ben jij de juiste persoon op de juiste plaats?· Je bent enthousiast, dynamisch en nauwkeurig.· Je wil rechtstreeks met deskundigen communiceren om uw voorstellen te valideren en te verbeteren.· Je bent nieuwsgierig en geïnteresseerd in het bankwezen en zijn verschillende commerciële kanalen.· Je wil van theorie naar praktijk overgaan en concrete voorstellen doen.· Je bent niet bang om in de cijfers te duiken en de handen uit de mouwen te steken .Basiscriteria :· Maak je een master af ? Je kunt stage lopen tijdens je voorlaatste of laatste jaar.· Je hebt een goede basis voor kwantitatieve methoden en omgevingen, data en Corporate Banking interesseren je.· Je beheerst uitstekend Engels en combineert dit met een vlotte kennis van het Nederlands en/of het Frans.· De duur van je stage bedraagt ten minste 2 maanden, 4 of 5 dagen per week.· Je staat open voor een multiculturele omgeving en je hebt een gestructureerde en vlotte communicatie met je collega's.Wat steek jij op van deze stage?
  • Je leert hoe het er concreet aan toegaat op de werkvloer en krijgt een blik achter de schermen van een groot bedrijf.
  • Je kan je boekenkennis toetsen aan de praktijk, maar leert ook massa’s nieuwe dingen bij.
  • Je komt terecht in een diverse omgeving met fijne collega’s, die je warm onthalen en begeleiden.
  • Maak je een goede indruk, dan heb je misschien wel je eerste job op zak.
Klaar om ervoor te gaan?Kan je je wel vinden in ons verhaal? Solliciteer dan snel online en misschien doe jij binnenkort een boeiende stage bij een ‘Top Employer’.Een eerste selectie gebeurt op basis van je cv en je motivatiebrief.Qualifications

BNP Paribas